Direktlänk till inlägg 4 juni 2008

Alla barnen kokade köttsoppa förutom Jens, för han var ingrediens

Av ItsOnlymee ! - 4 juni 2008 23:33

Heeej!! Fy fan vad roligt vi hade i dag på mattelektionen haha vi skulle gissa städer med hjälp av läraren , fifan vad roligt hahah jag höll på att ramla bakåt på stolen och sammtidigt som jag höll på att ramla så skrek jag ut Staden haha och det var Nacka och jag bara tog tag i bordet med en smäll :D  !! haha jaja ni kanske inte fattar vad jag menar men ändå !!(:

Sen efter skolan gick jag Nathalie, Jessica och hennes pojkvän ner på stan och bytta min klänning på HM , sen gick vi till cubus och jag köpte ett linne  skit fint :).. sen ringer sandra och frågar om jag kan vara barnvakt åt liza i 2 timmar.. så jag gick och hämta henne ! haha sen gick vi förbi min lillebrors kompisar och Då skriker Liza rätt ut bara SAMMY,SAMMY haha min lillebror var inte där haha folket bara kollar :/ pinsamt haha !!

efter det gick vi till Pökmeh haha alltså hemköp fast baklänges :P och köpta banan och dricka sen gick vi hem och börja tvätta och sen ut i lekparken ... efter ett tag så kom mormor, hampus, sabina, Pappa, lina, jenny ! sen kom sandra och hämta liza ,då gick vi och åt jag robin och ella! sen gick jag hem och då ringde sammy och fråga om jag skulle med och bada!! fett roligt vi hade : ) ! Sen kom jag hem och testade det jag ska ha på mig i morgon och på studenten,på fredag !:)  En vit kjol som jag får låna av snälla ella!:D sen mitt nya linne , sen leggings och mina nya vita skor :)! Det var väl allt för i dag tror jag :) nu ska jag försöka sova men de kan jag inte är lite nervös för i morgon . tänk om jag skitar ner mina vita kläder !:S nej det tror jag inte men ändå!!:P haha


Nu ska jag kolla lite tv sen sova !!


Ha de bra !


Puss!


<3<3



/// Ronjha!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ItsOnlymee ! - 4 november 2023 19:20

En dag som idag då vi minns dom som lämnat oss.  Vi kom nyss hem från kyrkogården, vi var där och tände lite ljus för mamma och de andra som också är begravda.    Det har snart gått 7 år sedan mamma gick bort och jag önskar så att du hade fått ...

Av ItsOnlymee ! - 5 december 2022 07:34

I snart 1 år har vi varit föräldrar. Detta år har gått så fort. Knappt så att man hinner med. Snart är föräldraledigheten slut och det är dags för mig att börja jobba. Känns både och, skönt att komma tillbaka till arbetslivet efter över ett år hemma....

Av ItsOnlymee ! - 31 december 2021 18:30

Nyår nyår nyår. Nu väntas ett nytt år och jag är mer än taggad. Den 14 december i år blev vi föräldrar till en liten pojke. Jag är så otroligt tacksam till livet och vad livet gett mig. Förlossningen var lång och visst gjorde det ont. Men jag t...

Av ItsOnlymee ! - 14 mars 2021 21:21

Ångesten ligger där hela tiden, tankarna snurrar. Gjorde jag rätt i att avliva min bästa vän? han var gammal visst och hade knölar på olika ställen på kroppen men i det stora hela var han pigg, lite segare när vi gick långpromenader och efter en stun...

Av ItsOnlymee ! - 12 mars 2021 20:32

Idag kom dagen D. Dagen då min älskade och trogna vän fick flytta till himlen. Taco som han hette blev 12 år. Den bästa hunden som fanns. Tänk att mamma skaffade honom när jag var 18 år. Sen bodda han med henne när jag flyttat ut och när hon dog fick...

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards