Alla inlägg den 23 juni 2008

Av ItsOnlymee ! - 23 juni 2008 20:58

Dagen börja med att jag gick upp klockan 6 och skulle göra mig i ordning till jobbet:/ det gick inte som jag hade planerat, haha pappa skulle skjutsa mig men kunde inte så jag fick cykla och det var ju ingen höjdare :P ... kom till jobbet klockan 7.05 och fick springa till infektion där jag skulle vara ... det var ganska lugnt där och tiden rann i väg , sen var det frukost och det visade sig att vi var 9 stycken där i stället för 15 , dom andra hade semester :( jag vill också .. :P haha så vi hade lite att göra efter frukost men tiden gick fort .. sen slutade vi 12 :) så skönt ..!

Jag kom hem och la mig på soffanoch kollade på våra bästa år ! haha så sämst :P ... Sen åkte Jag,Mamma,Robin och Nulle till hemköpt och handlade mat :) ....

När vi skulle laga maten så gick det 3 proppar så mamma fick damp:P nej men man blir ju sur när man står där med mat och hela köret..:P


Sen åt vi och så .. nu sitter jag uppe hos min moster och passar min kusins barn för dom skulle i väg och hyra film !:) haha  men men det var väll allt för denna gången ?? Tror jag :P !!


Men om ni undrar nått så fråga :) Puss


Puss&Kram !!



<3




 ////// Ronjha !!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards