Alla inlägg den 22 september 2008

Av ItsOnlymee ! - 22 september 2008 10:03

heej , ja nu har man då kommit hem igen och det är faktistk skönt , ! har varit på Åland hela helgen och det har varit kul , och vi har haft ett bra väder , inte rengnat en ända gång!!:)

Det är sköt att vara hemma men det blir ju så tomt när alla åker hem till sig.

Jag och Bella har åkit bår haha Jag menar Båt :P hahaha tycktde det passade in !!:P hahaha!

Sen skulle vi ro ut längre men då var det nått som slog i mot båten trodde jag skulle dö !! :/ livrädd att de skulle vara en haj eller en val eller nått :P  och man tror så mycket när man sitter ute mitt i havet och nått dundrar  i båten så vi flyger typ :( haha

Och Bella bara Ronja jag tror vi åkte på ett isberg :P ahahah!

Sen när vi skulle åka in till stranden och åkte vi på typ 5 stora stenar och mitt hjärta slog skit hårt ! haha :P

Aja men nu måste jag jobba sitter i skolan och har svenska ! :( inte kul fy fan !!


Ajaj men men ha de bra !


Puss


<3



//// Ronjha!




Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards