Alla inlägg den 28 september 2008

Av ItsOnlymee ! - 28 september 2008 23:20

hehe ja, jag kom hem för ett tag sen och tog ett bad sen upptäckte jag att jag blivit solbränd på benen, Ja jag och mamma solade solarium i dag så det är därför :) hehe

Så ska jag smörja ansiktet med en kräm från Garnier och upptäckte att den blivit lite för gammal :/ hehe inte kul den hade prickar på sig , kanske hande den blivit sjuk :P haha

Nej men så hittade jag en anna kräm och fick nöja mig med den !


*Så här ser dagen ut i morgon*

- Skola

- Biblioteket

- Hem

- Sola

- Plugga

- Göra fruktsallad :)

- Sen Sova

:)

Så Ser Min Dag Ut I Morgon Kul Va?! HaHa

(inte ett dugg) :P

Sen Ska jag försöka klämma in Bio med min lille bror någon dag i veckan får se vilken dag, Har ganska mycket att göra nu och så, skolan tar ganska mycket tid ,  mycket plugga :P hehe

Måste läsa klart min engelska bok också det är ju inte det värsta av allt ,  det som är värst just nu Tror jag är Matten :( inte så kul att plugga matte men det är ju bara att kämpa på , tar ju studenten om 2 år haha :) skulle ju ha gjort det nästa år med blev inte så :( :P

Hahe

Nehe om man skulle ta och sova nu istället för att ligga och blogga . Måste ju vara Pigg och Kry i morgon när man ska till skolan :) hehe

Ha de Bra Allihopa Så hörs vi i morgon :) Bloggar kanske i skolan eller när jag kommer hem !:)


Puss



<3



/// Ronjha !


Av ItsOnlymee ! - 28 september 2008 21:05

haha så söt lilla Destiny Är det apelsin nej Äpple :) haha

Sitter uppe grannnen och kollar på när dom skojar med varandra :) nu ska jag röka kommer snart Puss :)



<3



/// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 28 september 2008 11:52

hejhej! nyss vaknat och är inne hos robin och ella och rökted nyss :) gott gott :) haha 

Idag händer det nog inte så mycket ska färga mitt hår brunt igen haha ! orkar inte vara rödhårig :/ haha 

Men efter det vet jag fan inte vad som händer en söndag som denna ! johanna ringde nyss haha hon var fortfarande full :P haha ! skit kul

robin kollar på ett herrans liv fan vad kul det är :) hehe 

Jaha i dag ska jagh gå och kolla i biblioteket om dom har en bok jag måste läsa !

Jaha nu måste man ner till stats biblioteket och kolla efter en bok nu då... BORING!


aja skriver sen ! 


Puss 


<3 



///// Ronjha!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards