Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av ItsOnlymee ! - 2 oktober 2008 21:32

Japps jag vill köpa guitar hero i slutet av den här månaden men får se om det funkar och så , har ju lie annat att köpa :) hehe så är det men jag skulle bara skriva God Natt till er alla , ska snart sova och ska stänga av datan , men vi hörs :)


SOV GOTT !


Puss!


<3




//// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 2 oktober 2008 19:54

Så jädrans gott ju, särskilt om dom är mjuka :)

Jaha så nu sitter man här sjäv då, mamma jobbar och jag kollar lite på sjukhuset och det är bra :)

Idag har jag varit hos Min Kuisn och firat honom, han har blivit en stor kille nu :P haha han vart 14 :) hehe stor kille :P


Planering för i morgon :)


- Vakan

- skola

- Laga Förrätt o Efterrätt

- Komma Hem

- Städa Badrummet

- Sedan vet jag inte riktigt :)


Hehe ja i morgon är det skolan igen , och ska vara i resturagen och ordna efterrätter åt folk :) hehe


Aja men men nu ska jag kolla lite på tv och sedan sova :)



Puss!



<3



/// Ronjha !


Av ItsOnlymee ! - 2 oktober 2008 14:50

Hej hej, kom nyss hem sitter uppe hos titti med Cazandra, har varit i skolan i dag och lagat mat :) Ost och Skin Paj :=) jätte gott..

ska inte göra så mycket idag ta det lungt och städa badrummet, men nu ska jag ta cazandra och gå upp på vinden och städa:)

Syns sen!


Puss


<3



//// Ronjha !

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards