Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av ItsOnlymee ! - 21 oktober 2008 22:23

Hej Hopp gummisnopp!

Ska strax gå och lägga mig , ska kolla lite tv och så ! är ganska seg i dag vet inte varför men så kan det vara i bland !:)

I morgon är det skola och usch! MenMen måste kämpa på nu dom sista dagarna det är ju inte så lång tid kvar :) JIPPIE LOV!

HaHa!

Men nu ska jag borsta tänderna och ner med händerna , va det inte så man sa när man var liten ?  upp med händerna ner med tänderna? :S haha

aja shit the same! 


GOD NATT ALLIHOPA!



Puss!




<3



///// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 21 oktober 2008 15:12

Hello everybody !

Sitter ju nu hemma och kollar på Close To Home på 3:an det är faktiskt ganska bra :)

Kom typ nyss hem och så , haha mamma sa att jag hade fått brev! vart skit glad men då va det bara från skolan,försäkringskassan och posten ...! har ju fått ett paket med mina nya skor och en tröja , skit fin tröja !

Sen på måndag ska jag hämta mina Ögon haha ja mina glasögon ! :) kulkul


Paus jaha då sätter vi på lite musik och det får bli Beyoncé If I were a boy , ganska bra men lite bättre kunde det varit :) ¨

Nu ska jag spela lite super mario men vi hörs senare !:)




Puss!




<3




//// Ronjha!


Av ItsOnlymee ! - 21 oktober 2008 10:03

Ja de kan man ju säga att jag är , kom nyss till skolan och det regnar ju inte lite ute ! Gick från årby till skolan och jag kan ju säga att jag är genomblöt.

mina byxor är blöta och dom är bruna så det syns att jag är blöt på dom och på min tröja! haha !

Sitter i skolan och har svenska som alltid , ! inte kul fast det är ju inte så kul kanske att sitta vid datan hela tiden :S

Vrför ska det regna ute????!!? fy fan jag hatar det , särskilt om man inte får vara hemma och ligga i sängen o titta på tv !?!?!



Jag kan inte ens stå utan din luft i mina lungor, jag kan inte ens stå när du inte ser på! Vad våre jag utan dina andetag?



Nu Ska jag jobba , och lyssna på musik ! :)

Skriver sen !




Puss!




<3



/// Ronjha!



Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards