Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av ItsOnlymee ! - 30 oktober 2008 17:24

HejHejHej!

Ja nu sitter man hemma hos moster och har precis ätit spagetti och köttfärssås. GUUUUD Så GOTT!!

JA de kan man säga att det var, hehe

När jag är hemma hos moster går jag alltid in i hennes gaderob och det är som att gå in i Carry´s  gaderob (sex and the city)  haha lika stor nästa:P

Aja så är det... har tvättar och städat hela dagen så nu är det fint hemma och skönt med ny tvättade kläder :D


Jag har problem med vad ja ska ha på mig i morgon (halloween festen) :P

jag vet inte om jag ska ha på mig det jag hade tänkt , de såg lite konstigt ut...

Aja skit samma får se vad det bli , i värsta fall får jag väl gå naken :P

Nej skoja bara !

Nu ska jag kolla runt lite på internet och sen kolla lite tv :)

Höres sen!


Puss!






<3





/////// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 30 oktober 2008 10:52

Suck!

Sitter här och har nys vaknat är skit trött , och jag ska tvätta och det är inte kul, sen så ska man åka till moster som mamma sa att jag ska göra , och det är roligt , förutom att jenny och jag skulle ju ses idag , ! Men det ordnar sig...!

Aja ska snart ner i tvättstugan!

Ses sen!


Puss!



<3




////// Ronjha!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards