Alla inlägg under oktober 2008

Av ItsOnlymee ! - 27 oktober 2008 23:03

VAD SKA MAN HA PÅ SIG??

Jaaaaaaaaa haha jag har fortfarande problem om vad ja ska ha på mig på halloween!!!!!!

Jag vill ha mina vingar nu ! bajsunge!!!

JAG ÄR ARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

Hehe!

Nej men fan oxå vill att allt ska vara klart redan så jag inte behöver stressa och oroa mig att jag inte ska hitta det jag letar efter!!


Aja nu ska jag sova !

Syns i morgon !





Puss!






<3









/////// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 27 oktober 2008 15:04

Ja efter ett tag på staden så är man hemma igen, och jag hittade lite smått ooh gott :D

Rosa leggings, Svarta Nätstrumpbyxor och svarta Lösnaglar :)!!!

Det ska jag ha på mig på Fredag (halloween festen)

Idag ska man inte göra mera än åka och handla med moster sen bara vara hemma , och städa undan lite :D

Roligt att städa :S haha ! ja jag tycker de !

Men men kanske lägger upp bilder på mina snygga och nya saker lite senare !

Hejsvejs så länge!





Puss!




<3




/////// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 27 oktober 2008 10:58

 JAAA! Jag ska ner på stan och handla Halloween saker :) jippie ! nu vet jag vad ja ska vara haha tror jag i alla fall :)

Gårdagen var rätt lungn Pappa kom hit och så , jag gick upp till emma och cazandra ett tag gick hem skapligt , var lite seg och trött!

Nu ska jag göra mig i ordning och vänta på att min kära moster ska ringa :) så vi kan gå sen :)


Skriver mera senare :)






Puss!





<3







///// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 26 oktober 2008 21:06

Heeeeej!

Ja snart kommer min Daddy och sover :)

Trevligt de !

Idag har jag fått fnatt ! Ella ska ha Halloween fest på fredag och man måste ju vara utklädd som sakt (sa det i andra Inlägget) och jag har typ 4 olika saker att klä ut mig till , Häxa,spöke,Hora och Älva vet fan inte vad ja ska ta :P haha!

Måste bestämma mig nu eftersom jag ska ner på stan och handla i morgon så har ju lite tid på mig att bestäma mig!

Nu ska jag ner och öppna porten till pappsen !

Skirver senare :)


Älskar er Mamma Och Pappa!


Puss!





<3







////// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 26 oktober 2008 11:18

Hejsan!

Ja det börjar dra ihop sig til Halloween och Ella ska ha maskerad :) Men måste vara utklädd annars får man inte komma , och jga vet fortfarande inte vad jag ska klä ut mig till! Kan någon komma med förslag? det är så Jädrans svårt !:/

Idag vet jag inte vad ja ska göra kanske ska träffa Nathalie , men jag vet inte än ....

Jag skirver sen men glöm inte bort att komma med förslag :D

Hörs sen !






Puss!




<3





//// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 25 oktober 2008 20:27

Hej!

Som vissa vet så var det halva priset på topstreetwear.com i går.

Jag vart skit skit glad och skrek som en dåre , sen visade det sig att det var för mycket folk på sidan så det gick inte att beställa, så jag bad robin hålla koll på sidan och så , sen åkte jag till johanna och det var därför robin fick ta  hand om beställningen.  Prata med Robin vid 10 och han sa att det inte gick att och beställa så jag gick in och försökte en sista gång och då funkade det, haha ROLIGT Och BILLIGT :D

Sen idag när jag kom hem kollade jag min hotmail och Robins då stog det att han har beställ 3 dressar lika danna  + att jag har 1 så nu sitter jag här med 4 dressar att hämta ut , det gör liksom inget det går ju att skicka tillbaka dom men ändå, och jag vill ju sälja dom men har ju ingen som har pengar och sen är det XL ganska stort men det ska vara det när det är HipHop kläder..!!

Vart lite shokad att det vart beställningar i alla fall :D men men får se om någon vill köpa dom ! :)

Hahaha!

Nu ska jag spela lite super mario känner att jag behöver det , men jag läger upp en bild på kläderna jag beställt :D

Skirver sen :)




Puss!




<3




/// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 25 oktober 2008 17:13

Ja de kan man säga , fy fan för dig jag älskar dig det vet du men jag orkar inte det här längre , visst jag är 18 snart men liskom du är min "släkt"..... detta måste fått ett slut !

Orkar inte detta !!! Inte själv och du har fått så många chanser om gud vet vad !

Aja orkar inte lägga ner energi på dig och så!!!!


Igår var jag med Madde och Johanna och vi hade trevligt förutom att vi var lite ledsna , om olika saker !haha

Idag ska jag inte gör så mycket ha en stor klump i magen vad annars? samma sak varje helg !


Nu ska jag snacka med Cazzy men vi hörs !




Puss!




<3




///// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 24 oktober 2008 14:33

hejhej sitter inne hos robin och dunkar musik :) så härligt :) hehe

idag ska man tvätta sen vet jag fan inte ! :)

Var nyss och handla i kiosken med tove kom nyss upp, hehe !

Sitter och snckar med jenny och lyssnar på chris beown Forever :) så jädrans bra låt !:)

Nu ska jag ner i tvätten snart men skriver mera sen :)


Puss!



<3




//// Ronjha!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards