Alla inlägg under oktober 2008

Av ItsOnlymee ! - 21 oktober 2008 10:03

Ja de kan man ju säga att jag är , kom nyss till skolan och det regnar ju inte lite ute ! Gick från årby till skolan och jag kan ju säga att jag är genomblöt.

mina byxor är blöta och dom är bruna så det syns att jag är blöt på dom och på min tröja! haha !

Sitter i skolan och har svenska som alltid , ! inte kul fast det är ju inte så kul kanske att sitta vid datan hela tiden :S

Vrför ska det regna ute????!!? fy fan jag hatar det , särskilt om man inte får vara hemma och ligga i sängen o titta på tv !?!?!



Jag kan inte ens stå utan din luft i mina lungor, jag kan inte ens stå när du inte ser på! Vad våre jag utan dina andetag?



Nu Ska jag jobba , och lyssna på musik ! :)

Skriver sen !




Puss!




<3



/// Ronjha!



Av ItsOnlymee ! - 20 oktober 2008 09:33

Ja vad annars? svenska som varnligt !

Idag ska vi tydligen till Värmeverket , det ska bli riktigt roligt : )

Sitter i skolan och väntar på att få ett jobb att göra , men det går ju inte så bra , ska tydligen läsa en bok som heter Möss och Människor , :S vet inte ens vad den handlar om..!

Min lärare bara , ja men det är ju kort den är ju bara på 100 sidor !

Är lite trött ,men det är väl inte så ovarnligt att jag är det?

Hehe!

Men nu ska jag läsa lite skirver sen !



Puss!!




<3






///// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 19 oktober 2008 15:16

haha heeej , ja i går var det party , FiFanvad trevligt det var :) alla var glada , men vissa personer åkte hem så jävla tidigt  ! haha nämner inga namn men ni vet vilka ni är :P hahaha!


Idag blir det bara att ta det lugn i morgon är det som sakt skola! , hehe ! skit kul!

Jag skriver lite senare ska bada !


Puss!




<3




///// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 18 oktober 2008 12:12

JAAA!

Idag ska jag till ärla på och festa lite men släkten , bara ta det lugnt äta gott dricka gott , och lyssna på bra musik! haha


Men jag skirver senare eller i morgon !



Puss!




<3





///// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 17 oktober 2008 23:23

Haha ja ella kom precis hem , haha Fan vad gullig , haha ! Lite rund under fötterna   "LITE"!

Kollade nyss på freaky friday , sikt Bra!

I morgon åker vi till ärla och firar maria! Haha råkade först skrive Mario istället för Maria ! haha

Skit kul!!!!!!!!


Nu ska jag gå in till mig och lägga mig i sängen och kolla runt lite till en sova tror jag :D


God Natttt! <3





Puss!




<3





////// Ronja!

Av ItsOnlymee ! - 17 oktober 2008 13:52

Hej hej! Allt Bra?

sitter inne hos robin och spelar super ? vad haha !

Idag har jag inte gjort så mycket varit i skolan och så, haha!
Händer väl inte så mycket i daq en fredagkväll! haha

Skriver senare måste spela klart :)



Puss!




<3




///// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 16 oktober 2008 21:07

Hej , sitter och gäspar , fy fan vilken dag , USCH! 

Jag ska snart gå och bada sen lägga mig , är skit trött sen är det skola i morgon ! Jag gråter blod jag vill inte , JAg orkar inte med skolan längre ! det handlar inte om att jag är lat men fy fan !

Aja skit samma orkar inte blogga mera mig i dag är för trött!


Puss!




<3




///// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 15 oktober 2008 22:10

Haha Björn Rosenström äger ju haha!

Sitter just och lyssnar på denna låt haha skit bra ju  Lennart haha !

Men men så är det skriver senare !:)




Puss!





<3





//// Ronjha!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards