Alla inlägg under oktober 2008

Av ItsOnlymee ! - 15 oktober 2008 18:55

Heeeeeeeej!


Haha , sitter och snackar lite med folk på msn! vad roligt man kan ha då?

I dag i skolan så har jag fått ett nytt namn , Burger ,haha Nathalie och jessika er muppar , men vänta ni bara jag kommer på värsta namnen snart som jag ska börja kalla er ! HaHa!

Idag har man då inte gjort så mycket som varnligt.

Alltså jag börjar undra om jag ens har nått liv ?!?! Det ända man gör när man kommer hem från skolan det är och sitta och kolla TV:n och röka en cigg med emma , jag gör tamefan inget mera !

Måste Klippa Mig och söka mig ett jobb, Men fan jag vill inte klippa mig , men ett jobba vill jag skaffa, men det är ju inte heller så jävla lätt !

Aja men du nu ska jag lyssna lite musik sen bada...!

Höres senare (Maby) HaHa!



Puss!




<3



////// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 15 oktober 2008 12:44

Heej Heej!

Sitter i skolan och har svenska , vad annars? haha

Har nyss börjat och innan det hade vi gympa och vi skulle tydligen bada Men det visste inte jag , annars hade jag ju varit med o så..!

Men men i dag blir det lugnt tror jag . fortfarande förkyld :( Snyft !

I morgon är det redan torsdag :S fy fan vad veckorna bara flyger i väg !

Nu ska jag blogga lite till och sen jobba :)

Syns sen !



Puss!





<3




///// Ronjha!


Av ItsOnlymee ! - 14 oktober 2008 11:40

O nej . vet ni en sak?!?!??

JAG HAR BLIVIT SJUK IGEN ! TROR JAG BÖRJAR FÅ BIHÅLSINFLAMATION :(

men jag vet inte !

Vaknade nyss fick vara hemma från skolan i dag , ajaj

ska spela lite super mario :D haha sen klä mig !

Hörs sen !




Puss!!






<3



////// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 13 oktober 2008 21:50

JAAAAAAAAAAAA!
Den är klar (: haha

Men ajaj det var ju inte skönt direkt ! haha

Har inte kunnat blogga så myclet i dag, har inte haft internet :/ haha men här kommer lite bilder :)

Lite dålig bild bara !

Puss!!




<3



////// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 13 oktober 2008 09:45

Hej ja jag sitter och pratar med min lille bror på msn och vilken mupp han är , ! Jag bara skrev

!!*unicef Ronjha !! I´m not ever alone ! but almost! säger:

sitter och dricker en cola och bläddrar genom internet

!!*unicef Ronjha !! I´m not ever alone ! but almost! säger:

u då?

- hemma är sjuk :/ säger:

ok jag dricker en öl faktiskt hadde nåra kvar efter lördags ;;

!!*unicef Ronjha !! I´m not ever alone ! but almost! säger:

haha tattare!

 Väldigt normalt av en 13 åring att göra , men jag vet att han inte gör det :D haha skit kul att bara skoja med mig tycker säkert han ! hahah :PPuss!<3//// Ronjha!
Av ItsOnlymee ! - 13 oktober 2008 09:35

Hejhej , ja sitter just på svenskan och tråkar , ska snart dra i väg och Tatuera mig, eller nej ska ju till tandläkaren :)

Fy fan hostar som en Gris haha !

Nej men vi syns sen ska jobba lite nu och så :)



Puss!




<3




///// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 13 oktober 2008 01:31

God natt alla mina läsare :) ska zzz nu och hoppas på det bästa i morgon :) !


Puss!




<3



//// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 12 oktober 2008 23:17

Älskar den filmen , sitter inne hos robin och ella som varnligt :) haha sitter alltid i den här soffan och skriver blogg.. :) hehe

Idag har jag bara varit hemma och slappat, gick nyss in till sabina och drack turkiskt te och rökte en cigg. Gott var det fast jag kände inte så mycket ut av Teet.

Har spelat mycket super mario i går och i dag :) och i dag så spelade jag och ella ihop :) skit kul ju :D

Men men i morgon är min dag bokad :)


Så ser den ut !


*Skolan*

*Tandläkaren*

*Tatuering*

*Hem*

*Städa/tvätta*

*Sen spela super Mario*

*Sova*

:)


Så ser min dag ut :)


Men nu ska jag spela mera super sen sova i natt , kommer inbte kunna sova för jag är jätte nervig, haha !

Men ha de Gött alla läsare (:



Puss!




<3



//// Ronjha!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards