Alla inlägg under oktober 2008

Av ItsOnlymee ! - 12 oktober 2008 16:08

Hejhej sitter inne hos mupparna (robin o Ella) Och kollar på film , skulle bara en film som var läskig men det har inte hänt så mycket än....!:) hehe men det kommer väl! hihi!

Idga har jag bara varit hemma och tagit det lugnt :> så skönt :) 

Skiver mera sen när filmen är slut :)


Höres.!


Puss!



<3




///// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 12 oktober 2008 11:55

Vaknade nyss fy fan vad skönt att sova lite längre i dag :)

Idag vet jag in te vad som händer , bara ta det lungt  , :) i morgon ska jag Tattuera mig :D Joho skit kul :D

Men nu ska jag äta frulle :D hehe

hörs sen!



Puss!!




<3



/// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 11 oktober 2008 21:34

Haha ja det kan man ju säga, haha ! Ja i går åkte jag till johanna efter jag skrivit mitt inlägg. och det var så jävla kuligt där ... alla roliga , Öä nej inte alla roliga men nästan !:) hehe

Idag har man inte gjort så mycket varit i Ärla och sen suttit hos Robin O Ella och spealt Super Mario på ellas data :D skit kul ... jag har kommit jätte långt :) sen har jag bara varit ! (:


Nu ska jag kolla på Sing a Long , tror jag :) men skirver sen eller i morgon !:) '



Puss!




<3




///// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 10 oktober 2008 16:59

hejhej , sitter inne hos robin och dricker lite gott gott !:)

Vet inte vad som händer i kväll såg ju nu att klockan  bara är 17.01 haha

aja men skriver senare :)



Pusss!!





<3




///// Ronjha! 

Av ItsOnlymee ! - 10 oktober 2008 13:37

Haha heej !

Ja de kan man ju säga att jag är , haha vågade inte ens ringa och fråga om jag kunde följa med till ärla .. :/ haha ! Mupp man är ! :) haha

Idag vad jag hemma från skolan igen , har bara lite ont i halsen nu, det börjar gå över och jag är  frisk men jag har ju ont i halsen och snorig ..!

kanske ska festa i dag :D skit kul fan det var ju ett tag sen haha ! nej nu ska jag ringa johanna och kolla vad hon ska göra i dag !!:) 


Mitt mode handlade om skor i alla fall ... får se när jag tar tag i det ... :P

Hehe!!



Puss!




<3




/// Ronjha! 

Av ItsOnlymee ! - 9 oktober 2008 18:19

hejhej..! Ja så nu har man kommit hem igen och landat efter en stund på stan. Hittade inget eller jag var ju inte på stan för att kolla kläder,skulle bara lämna in digital kameran på lagning och ta en fika.!:)

Sitter uppe hos Titti med cazandra men hon ska snart dra så då går jag hem till mig...!!:)

Ja men läs min blogg igen om ett tag så ska ni få se vad jag kommit på! ett eget MODE!!

*Coolt*

hehe

Syns om ett tag !


Puss!




<3



////// Ronjha!


Av ItsOnlymee ! - 9 oktober 2008 14:31

hejhej, ja i dag känns det mycket bättre i halsen och snuvan är nästan borta, men jag har ju ont i halsen när jag sväljer och hosta lite slem då och då...!

Idag har jag sovit hos pappa och vaknade klockan halv 7 .. skit kul..!

åkte hem idag halv 9 och åt en smörgås och gick och la mig, vakna för typ en timme sen och ska ner på staden med mamma och Robin!

Skirver lite senare och säger hur det gick på stan :)

Hehe



Puss!



<3



//// Ronjha! 

Av ItsOnlymee ! - 8 oktober 2008 15:34

Hejhej, Ja jag är fortfarande sjuk , hehe inte kul .. ringde min lärare nyss och hon sa åt mig att vara hemma i morgon med ..! haha Coolt :P hehe

Kom n yss hem var i kiosken och handlade halstabletter. bra för halsen you now! 

Hehe... ska snart in och äta sitter just nu inne hos robin o ella .. men det är bara ella och katten hemma !!:P hehe 

Robin är och jobbar!


aja men men skirver lite mera senare !:)


Puss



<3



// Ronjha!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards