Alla inlägg under oktober 2008

Av ItsOnlymee ! - 2 oktober 2008 14:50

Hej hej, kom nyss hem sitter uppe hos titti med Cazandra, har varit i skolan i dag och lagat mat :) Ost och Skin Paj :=) jätte gott..

ska inte göra så mycket idag ta det lungt och städa badrummet, men nu ska jag ta cazandra och gå upp på vinden och städa:)

Syns sen!


Puss


<3



//// Ronjha !

Av ItsOnlymee ! - 1 oktober 2008 18:38

Hejhej era bondlurkar, idag har man varit i skolan , och det kan man ju säga var som att komma till himmlen , haha vi var 4 stycken på första lektionen sen svenskan och dom andra lekrionerna var vi 3 haha .... :)

Så det var ju inte så mycket att göra, ganska lugnt och skönt . :)

Sen efter skolan träffade jag  Robin,ella och mamma på stan och mamma bjöd på Mat :)  Gott Gott.

Sen så har jag varit och kollat min syn , ska få glasögon dom är så snygga , JIppie!! Snygga :)

Sen har jag inte gjort så mycket mera i dag , gick upp till emma och dom en stund innan jag åkte ner på staden igen , och dessy är så söt , ett litet barn man Lätt skulle äta upp om man kunde :) HEHE

Japps så ser min dag ut i dag , hehe ,

Nu ska jag fråga ella om jag får spela super mario på hennes data sen ska jag gå in till mig :) 

Hörs senare :=)


Puss



<3



/// Ronjha!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards