Alla inlägg den 4 november 2008

Av ItsOnlymee ! - 4 november 2008 23:00

Heejsan alla!

Kom hem vid klockan 9 nu i kväll , har varit med pappa hela dagen , och sen i morse var jag hos tandläkaren , fy fan för dom dryga jävla tandläkarna! Hatar dom !!!


Aja ska sova nu orkar inte blogga mera i kväll!

Syns i morgon !



Puss!






<3























///////// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 4 november 2008 21:21

Jag har blivit utmanad av: Jenny

Regler: Länka den som har utmanat dig & sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagligt och knäppa!
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem...

1. Jag är knäpp och det vet alla , jag får nästan alla att skratta och jag pratar alltid högt , och det vet jag om !


2. Mitt liv är inte som alla andras, jag är mig själv Alltid , det är de inte många som är !


3. Just nu psykar ellas katt mig ! och jag är rädd för henne !


4. Jag har bra tålamod med nästan allt jag gör , men det beror på vad jag ska ha mitt tålamod till :)


5. Jag har inget liv , jag bor hemma, går i skolan , efter skolan så göra jag inget annat än bloggar och kollar tv .. Typ..!


6. Jag är Pengar Kåt , när jag får mina pengar så är dom slut på mindre än en timme , och jag köper helst dyra kläder.. Vet inte om det kallas pengarkåt men såg det på TV:n :P


7. Jag röker, inget som jag är stolt över men det finns saker som är värre !


Jag utmanar : Johanna Alexandra  Sanna Bella Michan Evelina Nulle

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards