Alla inlägg den 8 november 2008

Av ItsOnlymee ! - 8 november 2008 11:55

God DAG!!

Ja tror ni inte att robin kommer in och väcker mig nu klockan 11.45???

Blir så piss fucking off!!!


Fan liksom är ju hur trött som helst!!!!!!!!


JÄVLA APSKIT FAN!!



Nu ska jag äta frulle och koll andra avenyn !!



Puss!




<3





///// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 8 november 2008 03:03

Jaa , det beror ju på folk om dom börjar jobba nu eller om dom går och sover som jag ska göra :)

Idag har jag haft en bra dag och en helt skön kväll, Jenny kom upp och v i satta och snackade lite allmänt om henne och om mig vad som har hänt och massa saker :) Riktigt trevligt var det :)

Sen gick vi ner till henne och jag Hälsade på dom två Katterna hon har : ) Skit söta! :D


Skulle ha tvättat i morgon vid 12.00 men ringde mamma och sa att jag inte pallade det , liksom jag sover fortfarande då =) Förhoppningsvis!!!

Haha om inte någon ringer och väcker mig , funderar på att stänga av mobilen men det kanske inte är så bra ide , liksom vad som helst kan hända nångon kanske behöver ha tag i mig och då hör man inte om det ringer , Skit samma ni fattar vad jag menat :)

HeHe

Nu ska jag vänta på Dharma & Greg som börjar om typ 15 min... :)

Sen sova , jag skriver ett litet Inlägg när jag vaknar i morgon vid 5 :)

Nej då !


Sov Gott Allesammans som inte sover ...!





Puss!






<3














////////////// Ronjha!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards