Alla inlägg den 26 november 2008

Av ItsOnlymee ! - 26 november 2008 23:32

Hejsan Alla!


Nu är det dags att sova :D


Mamma berättade att när jag och min bror var små, så brukade hon säga

- Nu är det jump in to the bed!

Vi bara , Nej mamma inte jump in to the bed !

Haha det lät så kuligt när mamma sa det :)


I alla fall så ska jag gå och sova nu , är lite sått trött :)

Hoppas i alla fall att man kan sova ... ska ju till prkatiken i morgon som sakt !


Ni får en liten roligt men söt bild att kolla på :D

Hehe!




*SOV GOTT*




Puss!





<3





 

////////////////// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 26 november 2008 21:43

Hejsan !

Ja jag vill tacka ella , för om hon och robin inte träffats så hade jag aldrig blivit medlem här, och dock aldrig fått skriva av mig heller, och det är ju rätt skönt att skriva av sig i bland :D

Så TACK !
Kom nyss ner från mormor , haha har kollat på Det Okända med henne och börjat sticka min rosa halsduk :D

Happy!

Imorgon är det praktiken som gäller, sen hem byta kläder snabbt sen ska jag ner på staden, så är det bara ! Nu ska jag In på Gina Tricot och handla, skiter i alla :P

Har hittat en skit Schysst tröja, eller ja Cazandra hade den från första början sen handlade emma en likadan och nu vill jag oxå ha en sådan (eller 4 såndana tröjor )

Fast jag sk köpa grå och grön tror jag men jag vet inte än :D


Har kommit på att jag inte bloggar lika mycket som förra månaden men det beror på att jag har parkatiserat , då har jag inte svanska lektioner som jag kan blogga på ... !

Men på Måndag börjar man skolan igen och då blir det mera bloggande! Det Lovar jag !!

Och jag håller det jag lovat !


Sitter och kollar vad man kan länka för skit , hittar ganska mycket med sånt!

Undra om man kan lägga in vad som helst där!

Aja sånt är livet!

Livet känns konstigt i bland , men det är väl som det är!


Nu ska jag går in och bada , sen lägga mig och kolla på lite tv , eller innan jag badar ska jag knacka på inne hos sabina och kolla hur hampus rum blev :D


See You Soon!

Adios!






Puss!



<3




////// Ronjha!


Av ItsOnlymee ! - 26 november 2008 17:46

Nu har vi ätit schnitzel och makaroner det var så gott:)

Imorgon blir det praktiken , måste ju gå, slutar ju på fredag :D

Jippie !


Är helt kär I Katy Parry´s Låt Hot n Cold :)

Så Braa är det :D


Ska börja leta efter mina Stickor nu :D

hoppas jag hittar dom , tror dom ligger i mitt skåp men är inte helt säker !

Skriver lite senare :D


Puss!





<3






////// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 26 november 2008 16:27

Heej!

Ja tillslut vart man medlem på Facebook, inte för det är nått roligt där , eller jag vet inte har ju inte lärt mig sidan än men det kommer jag nog göra med lite hjälp så :)


Idag har man bara varit hemma och åkte och handla med moster och mormor. Först på Hemköp sen Lidl!

Ska sen upp till mormor igen och kolla på Det Okända på Tv 4+ har inte det på min tv så.

Ska börja göra mat snart till lilla mammsen som ligger och sover, men då väcker jag henne när maten är klar :D Hoppas hon blir glad då=)

Sen ska jag börja leta efter mina stickor , ska kanske sticka en halsduk :D

Nu ska jag laga mat men hörs sen :D

Tack mina Läsare för att ni finns :D


Puss!



<3




///// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 26 november 2008 00:40

Hej Hopp!

Nu har jag precis landat inne hos mig efter en liten olyckshändelse inne hos Robin och ella.

Jag ställde ett glas med cola på bordet och ella råka ha ner det och det kom lite på MAMMAS data men den klarade sig i från att drukna..!

Ska väl snart gå och lägga mig, det har varit en lite knasig dag i dag kan man ju säga , Bl.a Erkännanden, bråk och olycksfall. men allt är i alla fall snart löst, !

Tack Gode Gud!

Nu Ska jag dricka lite mera cola sen kolla på andra avenyn , och sedan bums i säng :)


God Natt Alla som är vakna !












Puss!




<3






////// Ronjha!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards