Alla inlägg under november 2008

Av ItsOnlymee ! - 29 november 2008 13:13

Hej!



Ja nu har man nyss vaknat och så , ska färga mitt hår snart väntar bara på att de ska torka ...!

Det är lite bättre än i går men inte alls mycket ska börja på viktväktarna Men min syster om hon forfarande går där vill säga !
Idag är det bara en dag tills man fyller år :D så vi min släkt på mammas sida om man säger så  vi ska gå ut och äta!

Haha Ja just de äta. !

Nu ska jag kasta i min första hårfärg sen slänga i mina slingor :D

Hör av mig sen !



Puss!





<3





//////////// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 28 november 2008 23:01

HEEJ!


Jaaa, nu har man då vägt sig och visar sig vara så att man har gått upp 5 kg på 3 veckor :(

Mamma lurade mig att börja äta några bantningstabletter, och dom skulle vara skit bra iochmed att jag böörja praktisera och då äter jag frukost 9 och lunch 12 och har nu gjort de i 3 veckor... man ska ju äta samma tider varje dag som jag nu gjort och det har inte hjälpt ett jävla dugg!!!

Är så Ledsen och förbannad... jag skyller absolut inte på min mamma hon vet vad som är bäst!!!

Men dom jävlarna som har tillverkat tabletterna måste ju vara helat Psykade i huvudet!!!!!!!!!!

Ska inte äta något mer , inte ens mat skiter i om jag är hungrig !!!

Skriver i morgon !!



Puss!!




<3




/////// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 28 november 2008 19:48

Hejsan Hoppsan!


Japp ska snart åka med moster:)

Va nere hos jenny :) trevligt,

fick mina presenter (Lite tidigare)  Så fiiiinnt !!

TAAACK!!

Nu ska jag spela lite , kanske bloggar lite i natt senare , får se :D


Ha de bra alla !



Puss







<3





//////// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 28 november 2008 14:57

Hejsan!


Ja jag tror jag ska sluta blogga, orkar inte med det eller jo men ändå.

Mamma du vet varför !


Men nu vill jag veta vad ni andra tycker :D

Så kommentera gärna !


Idag var det min sista dag på praktiken, och det är så jävla fucking skönt !!!

Men vad söta dom är då, dom hade köpt en liten sak åt mig bara för att jag fyller på söndag, och dom sa att jag inte fick öppna den förns på söndag, men det gjorde jag när jag kommit hem :)

Det va en liten,liten tomte, skit söt :)

Sen så ska jag jobba med moster inatt :) det blir en lång jävla natt, för jag gick upp 6 i morse och kommer nog inte sova men ska i alla fall lägga mig en stund lite senare :)

Nu är det bara 2 dagar kvar tills man fyller 18 :)

Och Ellie min gamla klasskompis fyller 18 i morgon ! Grattis Gumman !

Nu ska jag spela lite super mario , sen gå hem till mig, sitter som varnligt inne hos robin och ella !

 Hörs sen !



Puss!




<3





///////////////////// Ronjha!


Av ItsOnlymee ! - 27 november 2008 20:17

Hejsan igen !


Nu har jag och mamma ätit, hon åt köttsoppa och jag macka , var inte så hungrig!

Imorgon är det min sista praktik dag och det känns jävligt skönt !

Idag har jag varit med Sabina på staden och handlat upp mina pengar :)

Nej inte alla men nästan!
Köpte två Koftor på Gina Tricot men dom satt inte så där super bra , eller jo dom passade och så men jag vill ha en storlek större, så i morgon efter praktiken ska jag och pappa åka till tuna park och kolla om dom har rätt storlek där :D

Sen köpte jag lite undekläder och hårfärg , sen en skit fin Sjal på Deluxa , som jag ska ha på lördag till min kavaj :D

Just de kom på att jag måste ringa cazandra nu och fråga efter hennes svarta jeans som jag ska testa :)

Men hon svarade inte , (som varnligt) :P

Nej skoja bara , man måste få göra sånt i bland!

Men i alla fall så i morgon är det lite att göra + att jag måste städa,tvätta,färga håret och byta kläder :D

Men sånt är livet !

Nu ska jag lägga mig i min stora säng och kolla på Criminal minde(hur det nu stavas). Och sticka under tiden :D

Ja jag ska sticka iväg, haha! 

Skriver mera Sedan eller i morgon när jag kanske har bytt mina kläder :D



LOVE!




Puss!




<3





/////////// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 27 november 2008 19:57

Heejsan mina läsare!



Ja nu har jag varit och tatuerat mig :D och det blev en liten flicka :D

Ja ni som känner mig vet vad det står för !

Nu ska jag äta, bloggar snart :D



Puss!





<3





/////// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 27 november 2008 17:12

Heej!



Ja ni kommer får en lite Överaskning av mig :D

Ni får se den efter klockan 7 typ :D

skriver mera senare hinner inte nu ska iväg till min överaskning :D



Puss!




<3





///////// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 26 november 2008 23:32

Hejsan Alla!


Nu är det dags att sova :D


Mamma berättade att när jag och min bror var små, så brukade hon säga

- Nu är det jump in to the bed!

Vi bara , Nej mamma inte jump in to the bed !

Haha det lät så kuligt när mamma sa det :)


I alla fall så ska jag gå och sova nu , är lite sått trött :)

Hoppas i alla fall att man kan sova ... ska ju till prkatiken i morgon som sakt !


Ni får en liten roligt men söt bild att kolla på :D

Hehe!




*SOV GOTT*




Puss!





<3





 

////////////////// Ronjha!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards