Alla inlägg under november 2008

Av ItsOnlymee ! - 23 november 2008 18:38

Hjälp mig , jag vill vata vad alla Bring it on heter , dom heter ju inte bara Bring It On ? eller?

Och jag vill ha dom när jag fyller ! (A)

Haha nu ska jag spela ses sen :D


Puss!




<3





/// Ronjah!

Av ItsOnlymee ! - 23 november 2008 17:41

HeejHeej!

Ja fy fan va det var gott med lite cocacola i dag! har inte drukigt det , eller i torsdag drack jag ColaLight med det är inte samma sak !

Just nu sitter jag inne hos robin och ella och gör inte så mycket, eller ja jag skriver lite i min lilla gulliga blogg (:

I morgon vet jag inte än om jag ska gå till min prkatik!

Nu ska jag checka runt lite på internet sen kanske kolla på andr avenyn :) om jag inte spara det till kvällen :)


Syns sen!



Puss!







<3










///////////// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 23 november 2008 12:24

Heello :)

Vaknade nyss för ett tag sen haha , så skönt att sova längre i dag är i går !

Då är det söndag och jag vet inte vad som händer i dag , just nu sitter kjag och äter frukost :) varm Obóy och limpa med Mackrill!

Ska snacka lite med  mamma nu och så hon ska dra snart !

Men skriver sen!


Puss!


<3



//// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 22 november 2008 18:43

HeeejHeeej!


Idag är det Lördag och ska snart käka ! Sitter och tänker på min/mina grannar , tycker så synd om dig ! men du vet att mamma och jag finns här för dig !!!

Har inte gjort så mycket i dag kollat film och så, men ska Käka nu men skriver sen :)



Puss!





<3





///////// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 21 november 2008 23:28

Heeej!:)

Allt bra med er?=)

Med mig är det så där, Som varnligt då da, som alla vet!

Kom hem nyss till moster och ska sova här.... har varit hos pappa hela dagen men sen började dom festa vid 7 och skulle ut då ringde jag moster :)

Vill fan hella vara kvar hos dom , dom tjafsar ju hela tiden!!!

har nyss ätit macka med varm Oboy :) Gott som Attans!

Ska väl snart sova tror jag på min lediga dag haha eller ja, det är ju första dagen som jag kan sova länge imorgon, ska sova som fan i morgon ingen som ska störa mig , men bara för det så vaknar jag nog klockan 8 haha !

Alltid så när man får sova länge :)

Fyller 18 år om 1 vecka och två dagar :D

Jippie!

Nu ska jag kolla runt lite här på Internet , ska nog skaffa mig en sån där Bild dagbok ! Om jag kan dvs !

Skriver i morgon när jag är vaken

Och kom ihåg att inte ringa vid 10 jag SOVER DÅ!!!

God Natt Och Sov Gott :)


Puss!



<3




///// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 20 november 2008 18:08

Hello :)

Idag är det då torsdag och det betyder att jag snart fyller haha :P om typ en vecka och 2 dagar :D

Nej men i morgon är det fredag och det ska bli så jävla skönt :) haha

I Helgen ska jag inte göra så mycket , eller inte vad jag vet än hehe!

ska sova hos pappa idag igen :) det beror på en Person , eller ja jag kan ju vara hemma om jag vill, men jag vill inte det , inte när du är så där !


Var på staden med robin och ella , jag skulle kolla på en skinnjacka som fanns inne på den nyöppnade butiken Vila men den var redan slutsåld , och det förstår jag för den kostade 300 istället göt 600 :) haha

Så jag  gick till Kapphal och kolla runt lite och då hittade jag en ny Pyjamas ( eller hur det nu stavas)

och en skit snygg kavaj med tröja , om ni fattar :)

Sen gick vi hem och jag höll på att ramla 5 gånger :/ inte kul det är fan snår halt ute!!!



Jag är glad :) Har haft över 300 personer inne på min blogg :D Jippie och Tacck Alla Mina Underbara Läsare :D <3


Nu ska jag Klä mig sen springa ner till jenny och sen dra till pappsen :)

Skriver i morgon (:


LOVE!



Puss!




<3








////////////// Ronjha!


Av ItsOnlymee ! - 19 november 2008 21:37

Hello Everyone!

Idag är det Onsdag och jag ligger i min säng , vet att jag inte skrivit nått i dag men vårat internet har Knasat sig... haha!

Kom hem från praktiken vid 2 och sen dess har jag inte gjort ett skit, var uppe hos mormor förut och hälsa på , Mamma och Moster var där , sen kom robin och ella upp ett slag!

I morgon är det samma dag som alla andra dagar förutom som denna ! I morgon är en dag då Ronja B ska Praktisera igen :/ Ledsen! FyFan Hatar Praktiken men det finns saker som är värre ! Tro mig!

Ska snart sova , är skit trött och har ont i huvudet och ögonen..!


Skriver i morgon bitti eller efter jag slutat :)


Idag är det en lite speciell dag , och bara dom närmsta vet vad det är , det är en dag , den 19 november och du fyller år :) Grattis Gumman !<3


Love YOU!!!<3<3<3




Puss!




<3




///////// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 18 november 2008 18:57

Heej :)


Jaaa ska sova hos Daddy idag !:)

Haha nu ska vi röka !

Älskar Mamma O Pappa! <3

Skriver i morgon :D



Puss!






<3







////////////// Ronjha!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards