Alla inlägg under november 2008

Av ItsOnlymee ! - 18 november 2008 16:25

Hello! :)

Kom nyss hem har varit på praktiken :/ vad annars?!

Haha pappa hämta mig så åkte vi till ÖP och hämta Michan :)

Jag fyller snart !! Bara så ni vet !:)


Nu ska jag lägga mig på soffan och vila :D så skönt!

Bloggar mera sen :)


Puss!


<3




///// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 17 november 2008 18:48

Haha heej igen!


Jag gick in och lästa sabinas blogg där det då stod att man kunde göra Sitt IQ Test haha och Jag var lite stolt haha ! Fick 111 poäng eller vad man kallar det :D trodde typ 50 haha! :D


Skulle bara skriva det :D haha

Om ni vill göra erat IQ test då går ni in på Sabina´s Blogg och kollar hennes inlägg så står de där :D





Puss!





<3




/////// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 17 november 2008 15:58

Heej!

Ja efter en ganska lång arbetsdag så sitter jag ner för första gången i mitt kök och skriver ett litet blogginlägg!:)

Kom hem vid 2 tiden och la mig på soffan .. GUUUD Så Fucking Skönt!!!

Älskar när man kommer hem från en arbetsdag och man vet att man har gjort ett bra arbete :)

I allafall så tjatade mamma på mig att vi skulle till Lidl och det är typ inte långt men orkar man inte så gör man inte det !

Men jag var ju en lite snäll flicka som följde med mor till affären :) hehe

Kom hem därifrån nyss och ska äta Billy´s Pan Pizza :D Gott sörru! :)

Skriver senare :D



Puss!







<3











///////// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 16 november 2008 23:02

Heeej!


Ja som jag skrev i mitt förra inlägg så skulle jag på handboll :)

Det var järdans mycket folk närmare 1800 åskådare eller vad de heter, jag fattar inte hur man vågar spela in för så mycket folk asså, och det är ju ändå inte mycket folk....!




Guif vann med 41-25

Ikväll mötte Guif IFK Trelleborg hemma i Sporthallen. Här kan du läsa direktrapporteringen från matchen. I halvtid stod det 18-11 till Guif och matchen avslutades med seger för Guif med 41-25.


Ja efter det så gick vi och käkade på Macdonalds eller hur det stavs ... gott :)

När vi kom hem så gick jag in till Bina och spelade Buzz med Henne, Emma och Cazandra :) Roligt !

Så nu kom jag nyss in och ska sova , ska ju till min praktik i morgon :( FYYFAAAAAAAAAAN!

Men nu är det bara 2 veckor Kvar :) Jippie + Att jag fyller 18 snart :D ännu bättre :D

Nu ska ja kolla andra avenyn sen sova skriver mera i morgon !







Puss!










<3













//////// Ronjha!


Av ItsOnlymee ! - 16 november 2008 16:01

Heej!


Ja snart ska man gå iväg till sporthallen och kolla lite handboll! :)

Sov tills klockan var halv två tror jag , då kom mamma in och väckte mig ! snacka om trött jag var !

Aja ska ut och röka sen ska vi gå :)

Skriver när vi kommer hem igen!


Puss!



<3





//// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 16 november 2008 01:09

Heejheej!

Ja nu sitter man här efter att ha "Jobbat" med moster , ska väl snart kolla lite på tv och ta det lugnt :)

Imorgon blir det Handboll haha gratis biljetter till Guif och så , haha kommer inte håg vilka dom skulle tävla imot .... Men Fem biljetter är ju aldrig fel !

Annars i dag har jag inte gjort så mycket :/ tråkat som varnligt... haha ska ner i morgonbitti och ge Olver sin Medecin , ja olver är Jennys katt som får medecin morgon och kväll! och just nu är hon inte hemma så jag får passa hennes katter :) så söta dom är!



På Måndag är det praktik igen då... haha måste gå upp klockan 5 för att jag ska ge olver sin medecin , ja jag börjar ju 7 och brukar gå upp 5.45 och då hinner jag göra mig i ordning men det är på F håret, så därför måste jag gå upp skapligt !


Aja nu ska jag arbeta lite ,, haha !

Är kvar på jobbet med min moster och slutar vid 7-7.30 i morgon bitti!

Skriver i morgon! :)



Puss!




<3




///// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 15 november 2008 14:05

Heej!


Ja idag var det bara att sätta igång att städa precis när man vaknat, Vaknade 11.30 och mamma kom hem klockan 2 nyss .... och det skulle vara klart tills hon kom hem och det vart det precis!

Idag ska jag kanske vara med moster på hennes jobb :) roligt roligt, men får se om jag pallar det!

Aja nu ska jag bada , måla naglarna och lägga mig och sova tills typ 6 ikväll :)

Skriver sen !



Puss!




<3





///// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 14 november 2008 16:35

Jaa!


Stackars Älg!

http://www.ekuriren.se/




Ja Vart är världen på väg?

När till och med älgarna väljer att stå på spåret!



Ska äta nu skriver se!





Puss!







<3











////////// Ronjha!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards