Alla inlägg under november 2008

Av ItsOnlymee ! - 13 november 2008 22:52

Heej!

Ja alla som känner mig vet ju vem som är min bästa kompis , och för alla som inte vet är det Nathalie, visst vi har inte kännt varandra mer än 3 år , började i samma klass då! Men hon gör mig glad när jag är deprimerad och finns alltid vid min sida och det vet jag , visst vi tjafsar ibland men det brukar ju gå över.. men vilka kompisar tjafsar inte??  Hehe

Men jag vill att alla ska veta att om någon rör henne så dör den ! Ingen rör min Kompis så är det !!!!



Nu ska jag snart sova så jag skriver inte mera i dag !

Hörs i morgon !




Puss!





<3





/////////// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 13 november 2008 22:21

Sitter och tänker på den gamla goda tiden för sisådär 1½ år sedan , när johanna och dom bodde vi Åängen :) Fy fan vad kul vi har haft där ute !!

Jag vill bara spola tillbaka tiden och bara får vara där hela tiden ...... Fy fan ! sitter och tänker på när Johanna hade fest när jag Och Emelie Dansade till Dj Mango Eurodancer .......! FYYYY FAAAN VAD ROLIGT VI HADEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:( ÄR LEDSEN FÖR ATT DET ÄR SÅ HÄR PISS FUCKING TRÅKIGT I LIVET , LISKOM ÄR BARA 18 ÅR OCH TYCKER LIVET SUGER, ASSÅ MAN HAR JU FÖR FAN INGET JÄVLA LIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag älskar mina Kompisar ! Johanna, Nathalie och Frida , utan er ingen Jag!! <3<3



Nu ska jag kollar tv !




Puss!!










<3









//////////////// Ronjha!


Av ItsOnlymee ! - 13 november 2008 19:50

HeejHeej!
Ja idag var det då praktik :) roligt fast jag inte mår så bra !

Så efter jag tjatar lite på mamma så fick jag som jag ville (:

Nej men så är det , de vet alla att efter lite tjat så går Morsan med på vad som helst , i alla fall när det gäller sådana saker :P haha!
Var med Moster O Robin på Elgiganten för typ 1½ timme sen !

Nu ska jag kolla runt lite sen spela super mario hela natten :)

Skriver Sen!



Puss!




<3





/////////// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 12 november 2008 15:22

Heejheej!

Ja idag så försov jag mig till min praktik :( vaknade 7.15 istället för 5.45

ojoj vad mamma vart arg ! Haha

Snart ska vi åka till Ica Maxi för att handla någonting att äta !

Idag har bara varit hemma och tagit det lugnt gick i pyjamas till 2 haha så jädrans söknt att bara vara hemma idag och strosa runt i lägnheten.... hoppas man inte träffar någon som jobbar på praktiken , bli ju lite pinsamt då ju !!

Nu ska jag spela super mario innan vi drar !


Puss!






<3






///// Ronjha!


Av ItsOnlymee ! - 11 november 2008 22:38

Heej!

Idag har jag bara varit hemma och spelat super mario :D Alltid lika kul :D

Ska försöka sova nu annars blir det jobbigt i morgon ...!

Går ju upp 05.45 varje morgon och slutar 2 :(

HATAR MIN Praktik!

Nej det gör jag inte men det är så jobbigt att börja 7 varjen morgon i 3 veckor :(

Vet ni Jag fyller år snart :D

haha

Jag slutar på praktiken den 28 och fyller den 30!

Nu ska jag sova ! :)



Grattis till er :)

Puss!




<3





///// Ronja!

Av ItsOnlymee ! - 11 november 2008 12:31

Heej!

Ja idag fick vi sluta tidigare , för vi gjortde ett bra arbete och så :D

Ska bara vara hemma och ta det lugnt ....!

Igår kollade jag på film och fy fan Jag vart kär igen på engång.... :P i samma person ! men ni får inte veta vem det är för då kanske ni Tar han i från mig :P

Hahaha!

Bara dom närmsta får veta !:P


Men men nu ska jag gå in till ella och robin och röka en Ciggis!

Skriver mera sen :)



Puss!




HotBabe!



<3




<3



///// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 10 november 2008 17:44

Heej!

Ja idag så började jag min praktik på sjukhuset :(

Fast det var roligare i dag än någon anna gång tidigare !

Nu ska det bara hålla på in 3 veckor....!

Jag är TrÖtT!!

Nu ska jag umgås med Robin och mamma lite, ska ut och röka snart! :)

Skriver Mera sedan!



Puss!




<3





///// Ronjha!


Av ItsOnlymee ! - 9 november 2008 17:20

Heejsan!

Jaha i dag är det söndag :/ Inte Kul!

Í morgon är det första dagen på min praktik , :( FYFAN!

Haha!

Idag har jag bara varit hemma och tvättat och kollat på andra avenyn :)

Älskar den serien...!

Just nu sitter Jag, Moster och mamma óch pratar lite.... har nyss ätit mat :) GOOOTTT!!

Nu ska jag umgås lite skriver senare :D


Puss!






<3





///////// Ronjha!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards