Alla inlägg under november 2008

Av ItsOnlymee ! - 3 november 2008 09:51

HeejHeej!

Sitter i skolan igen :) skönt att vara tillbaka och det är ju inte många här , SMSE3 är ute på parktrik i 5 veckor så vi är ungefär 8 stycken i dag och det lär inte bli flera :)

Ska hem sen och bara ta det lugnt , är ap trött ...!

Jag fyller år snart :D

18 den 30 NOV !:)

ROOOLLLIIIGT!

hehe

Men nu ska jag läsa någon jävla novell , haha har svenska vad annars ..!:P

Hörs Sen!




Puss!







<3






////// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 2 november 2008 15:41

Heej!

Har hämtat mina fina kläder nu :D

Vet ni vad jag såg? när vi var på väg hem så låg det en död råtta på vägen här utanför årby :S fett äkligt !

Nu ska jag käka ville bara säga RIP till lilla fula råttan !

:P



Puss!





<3





///// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 2 november 2008 13:40

Heej :)

Ja nu ska jag snart hämta mina kläder jag beställde för någon vecka sen :) dom från streetwear.se :)

Hoppas dom passar om att dom sitter bra :D

Jag ska fan bo i kläderna :P hehe

Idag ska man bara ta det lugnt och så, gå upp till titti och gratta Emil som fyllde i går :D

Aja skriver sen : )

Hejsvejs!




Puss!




<3






////// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 1 november 2008 23:44

Heej!

Jaha vad ska man berätta här då?

Jo i går var det ju halloweenfest hos Ella O Robin och det vart ju lyckat :)

Blev lite rund under fötterna men inte mer än varnligt :P hehe eller joo lite mer vart det men inte mycket :)

Det var i alla fall skit kul där :D

Idag har man varit hemma tills typ 2 sen åkte jag med pappa och skjutsa sammy till hållsta, sen har vi varit ute vid Farmors och Farfars grav och tänt lite ljus och sakt hej :)

GUuUuD Vad fint det är vid kyrkogården den här tiden särskilt när det är halloween och alla är där och tänder ljus :)

Men det var allt för den här gången nu ska jag kolla tv och sen sova :)


Puss!







<3











////// Ronjha!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards