Alla inlägg under december 2008

Av ItsOnlymee ! - 23 december 2008 18:36

Hejsan!



Ja det är dags att börja städa mitt rum ... haha

Lycka Till , ser ut som fan där inne och kryper kackorlackor på golvet!

( Inte så farligt som det låter )

Idag har man varit ute och handlat det sista, dock inte ner på stan utan bara till HemKöp och Ica Maxi..!

Imorgon är det julafton och har allmänt ångest för de!!

Usch!

Nu ska jag städa bloggar senare :D






Puss!
















<3






























////////////////////// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 22 december 2008 11:16

Hejsan!





Nu har man städat klart åt mormor :)

Det tog bara 40 min , haha

Så nu har jag gått runt i lägnheten och kollat så det vart bra , så jag inte har fuskat:P

Idag ska man kanske gå på stan med bella . eller så går jag väl själv.. :/

Nu ska jag fortsätta här :)

Syns sen !




















Puss!




































<3

























///////////////////// Ronjha


Av ItsOnlymee ! - 22 december 2008 01:52

Hejhej!



Ja nu ska jag kastar jag mig i min stora säng ocg sova :)

Är as trött och jag ska städa åt mormor i morgon vi 11 och mata katterna 8 så man får ju inte sova direkt... :/

Sen ska man kanske gå med bella eller själv på staden :)

Det är ju "Natt" Öppet, som dom säger, men dom stänger 10 ...

Haha!




Men Men så äre !



Nu ska jag sleepa!










See you Soon!












Puss!










































<3


































































////////////////////////// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 21 december 2008 23:30

Hejsan!



Ja i går var man i ärla :)

Det har varit roligt :)

Massa snack och så som varnligt haha!
I dag har man inte gjort så mycket hjälpt mormor att slå in julklappar och så... Det var ganska mycket julklappar om man säger så =)

Bilder från i går kommer läggas upp evntuellt , måste ju snacka med folket och se om man får :)

Men lägger iallafall inte upp dom i dag ...!

Nu ska jag går in till robin och ella och se vad dom göra :)



Skriver sen eller i morgon :)






Puss!

































<3
















































////////////////////// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 20 december 2008 09:42


GoD Morgon!



Fy Fan vad jag är trött... somnade vid halv 3 i natt och vaknade nu, haha

Sak ju som sak till ärla i dag och bussen går vid 12, det är därför jag är vaken nu...!

Måste hoppa in i duschen och svabba av mig !!:P

Man vill ju inte komma på middag och lukta Pyton?!?!?!?

Hahaha!

Nu måste jag fixa mig , vet inte riktigt vad jag ska ha på mig :)


See You Soon!












Puss!





























































<3






























































///////////////////////////////// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 19 december 2008 22:48

Hello!




JAAA!!


Tack Älskade Emma för Hjälpen :D

Färgade mitt hår till svart igen :D

Haha har testat och ha typ brunt men passade inte !

Imorgon ska vi till Ärla och äta JulMiddag :)

Ska bli gått :D


Idag har jag bara slappat :D

Var med T förut på ÖB och handlade lite godis :D

Fast det är redan slut haha , handla bara en liten cola och nån choklad, och mamma åt ju hela för sig själv :P

Nej då!

Ska strax sova ska ju upp vid 9 tiden någon gång i  morgon.... :)

Bloggar senare om jag orkar eller i morgonbitti om jag hinner :D





See You Later !













Puss!


























<3
























///////////////////// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 19 december 2008 10:15

Heej


Vakna Nyss , så skönt att vakna nu ? neeeej jag vill sova längre!!!!!

ska snart ut och röka, men jag bloggar lite mera sedan :)


See You Soon!

Av ItsOnlymee ! - 18 december 2008 17:15

En sån man har när man liten!



Hej!



Sitter och lyssnar på julmusik :D

Så trevligt med lite JulStämning :)

Ska snart äta Köttfärslimpa med Potatis , Så Gott :D


Jaha Vad Har Man Gjort i dag då??

Jo varit i skolan typ 1½-2 timmar , slutade efter JulShowen..

Sitter här och muppar haha ..

Sa till mamma förut att det märks att jag har ledigt , haha jag får ju Cp Ryck av att sitta hemma och glo...

Nu ska jag plocka undan och sedan äta :D


Bloggar mera sedan :D







See you soon!


















Puss!





















<3

























///////////////// Ronjha

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards