Alla inlägg den 1 januari 2009

Av ItsOnlymee ! - 1 januari 2009 19:11

Hejsan!




Japps ska med min moster till hennes jobb today :)

Så roligt :D


Mycket mer spännande kommer det nog inte bli heller, har bara varit hemma och tagit det lungt i dag :D

I morgon kommer som sakt bella hit, 2 att mina systar fyller å i morgon :D

Nu ska jag göra mig i ordning , kanske bloggar mera senare eller i morgon :)




Puss!

<3

/// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 1 januari 2009 14:50

Hejsan!




Vaknade nyss , haha Äntligen fick man sova lite längre än Vad jag brukar..!

Men Bella Muppen ringde och väckte mig :P

Men det gör inget haha skulle ju ändå gå upp.


Sitter och kollar efter bil till pappa på internet, det ska inte vara något för 15.000 utan max 7000 haha , men men det är ju jätte lätt att hitta en bil för så lite ..!


Idag blir det bara att stanna hemma och kolla film tänkte jag , mamma jobbar i natt med så jag får sitta här själv .

Snyft så synd om mig :P

Hehe

I morgon ska Bella komma hit , vet inte om hon skulle sova här men tror de :D

Nu ska jag äta frulle men syns sen !










Puss!

<3

// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 1 januari 2009 01:01

Hej!




Jag är så sur, först så gick jag till hemköp och skulle köpa godis , bestämde mig att jag skulle sitta hem och kolla på film.

Kollade på internet hur dags det stängde och det stod 22 både i dag och i morgon.
När jag kommer dit så ä det STÄNGT!!!!!

Fy fan vad arg jag blev, för jag kom klockan 21.30

så det borde inte vara stängt, i alla fall

Vi gick ner till stan vi 23.40 och skulle kolla raketerna , sen gick vi hem och då passade jag att spinga förbi viktiningen och köpa mitt jävla godis, stod i kö i 15 min för det :)

Sen kommer jag hem och Upptäcker att min lucka till min nya mobil är bort.

Asså jag började nästan gråta, liksom det var ju droppen !!


Så nu ska jag siva bara för hela min dag är förstöd!!


Men jag drar lite på min mun, var ju faktiskt först i min släkt i alla fall på mammas sidan, på att köpa godis och cola detta år  :D

Haha!



Nu ska jag lägga mig och kolla på någon film, vet inte vad den heter , verkar bra i allla fall!





Syns I morgon!






Gott Nytt år !



















Puss!
















































<3


























///////////////////// Ronjha

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards