Alla inlägg den 5 januari 2009

Av ItsOnlymee ! - 5 januari 2009 23:00

Hej!



Jaha i dag är det två dagar sen jag rökte, :)

Och i morgon börjar mitt nya liv. Ska börja dricka Cambridge läs om vad det är :)

I alla fall det känns jätte bra att börja dricka det.. (:

Med mitt rökande går det inte speciellt bra ,varit sur hela dagen och har haft ett känsligt beteende..

Kollade på föräldrarfällan på 4:an och börja gråta :S Normal? NEJ !

Men nu känns det mycket bättre och kom nyss in från sabina , va inne hos henne och drack te och åt macka för sista gången på denna månad..!



När man dricket Cambridge så får man välja hur man vill göra , om man vill äta 2 gånger på en dag och bara dricka 1 påse eller om man inte vill äta alls och då dricker man 3 åpsar om dagen ... !

Ska bli väldigt spännande tycker jag  :)

Ska går ut och gå i morgon bitti, runt 8 taget tror jag :)

sen får jag se om jag går ut på dagen eller om jag ska träna på Friskis, beror på...!


Sen på onsdag börjar vi ju skolan :)

Fy Fan vad jag längtar :)

Saknar min Nathalie !!<3





Har ni sett?

Att Johan Travolta´s son är död?

http://starlounge.msn.se/index.cfm?objectid=42668



Stackars han och hans familj !! :(







Nu ska jag kolla lite Tv Tror jag :)

Syns !





Puss!

<3

/// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 5 januari 2009 04:39

Hejsan!


Jaha nu sitter man här åter igen i ensamheten ...!

Är inte ens lite trött, Varför Gode Gud Får alla andra Sova utom jag??

Aja, har settat här sen klockan 11 och bara gått på toa en gång , jag har inte ens varit ute i köket..!

Haha!

Men nu börjar jag få lite tråkigt här vid datan , kanska ska vänta och gå upp till mormor . hon vaknar snart ändå :D

Haha!

Aja syns senare på dagen när jag vaknat, typ vi 2 eller så :D





Puss!

<3

/// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 5 januari 2009 01:53

Hejsan!



La in mitt horoskop eller astro samma ska, la i alla fall in det förut och nu måste jag lägga in en annan.


Och tycker det är lite läskigt att dom skriver typ samma sak :D




skytten 2009

Skytten dansar till en annan låt under 2009. Du kommer att överraskas av alla förändringar som du kommer att gå genom under året. Medan andra måste arbeta hårt för att åstadkomma någonting, kommer skytten att till synes få allting gratis.

En del skyttar hade en gammal dröm om att se ett visst land som ligger långt borta. Ni kommer under 2009 kanske att upptäcka att ni har möjlighet att uppfylla den drömmen och ni kommer att stifta bekantskap med det främmande. Kanske innebär den här resan en ny utbildning för er. Något händer i samband med den här resan som väcker er törst efter kunskap.

Skytten kommer under 2009 att visa sig ekonomiskt kompetenta och de kommer även att visa prov på självkontroll.

Under januari, februari och mars kommer de viktiga händelserna i era liv att äga rum. Ni kommer att förstå innebörden i det som sker och ni kommer att ge det som sker i era liv ett personligt prägel. Ni att vända allt i den önskade riktningen, genom att tillämpa ett improviserat livsstrategi.

Skytten kommer att skydda sin personliga integritet under 2009 på ett mycket effektivt sätt, tack vare dess vilja och beslutsamhet.

För skytten betyder 2009 i stort sett starkare band till sina vänner, inte minst till hans eller hennes partner. Har ni ett fast förhållande kan ni under 2009 gifta er. Om du är singel, kommer du under 2009 att möta en speciell person som du kommer att utveckla en relation till - kanske en sådan relation som varar livet ut.







Puss!

<3

/// Ronjha

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards