Alla inlägg den 6 januari 2009

Av ItsOnlymee ! - 6 januari 2009 14:51

Hejsan!




Jag vaknade för typ 1 ½ timme sen :)

Så skönt att sova ut :)

Imorgon börjar skolan så då kan man inte sova ju...

Idag blir det bara att vara hemma och ta de lugnt , ska gå och handla och lite så bara...!

Nu ska jag snacka med pappa och dom andra 2 mupparna innan dom åker hem.



Syns Sen !




Puss!

<3

/// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 6 januari 2009 04:45

Hej!



Ja nu har jag mitt svar på varför jag inte kan sova fast jag är trött, och varför jag höl på att svimma i dag , varför jag hade halsbränna förut, varför jag är lite svulen på armen...

Jag sluta röka för två dagar sen och har andvänt Nikotinplåster .. :)





Nicotinell kan orsaka samma biverkningar som nikotin vid rökning. Vissa biverkningar från nervsystemet såsom irritation och oro kan även vara symtom på nikotinabstinens.
Biverkningar indelas i vanliga, mindre vanliga och sällsynta. Med vanliga menas att detta inträffar hos fler patienter än en på hundra. Mindre vanliga inträffar mellan en på hundra och en på tusen patienter. Sällsynta inträffar hos färre än en på tusen patienter.
De vanligaste biverkningarna för Nicotinell är hudirritation såsom klåda och rodnad under plåstret. Andra vanliga biverkningar är yrsel, huvudvärk, led- eller muskelvärk, influensaliknande symtom, buksmärtor, illamående, magbesvär såsom halsbränna och sura uppstötningar, sömnstörningar, livliga drömmar, oro, irritation, nedstämdhet och ökad svettning.
Mindre vanliga biverkningar är hjärtklappning.
Sällsynta biverkningar är oregelbunden hjärtverksamhet.
Berätta för Din läkare, i fall Du märker andra än ovan nämnda biverkningar, som Du tror förorsakats av Nicotinell.





Puss!

<3

/// Ronjha

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards