Alla inlägg den 7 januari 2009

Av ItsOnlymee ! - 7 januari 2009 17:26

Hejsan!




Jaha jag ska väl börja med att säga att jag har beslutat mig för att sluta med det här  bantning saken, klarar inte av att ha fler bollar i luften.

Och pengarna räckte inte till riktigt så som vi hade tänkt de.

Skulle hämta ut mina pengar från banken men iochmed att jag inte har ett Legitimation så kunde jag inte de så nu sitter jag här utan pengar...

Sen håller jag på att sluta röka ju och som sakt kunde jag inte hanter både bantningen och slutaröka, och folk får ju ta mig för den jag är... :)

Så nu vet alla det i alla fall..!

Nu ska jag laga mat haha

Jag får se vad det blir :)


Stå på dig mamma du är bäst <3






See You Soon!




Puss!

<3

/// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 7 januari 2009 07:44

Hejsan!




Nu sitter man här framför datan och ska snart börja sminka sig och göra ordning håret :)

I dag är de skolan som gäller :)

Undrar om vi går hela dagen eller om vi bara är där i typ två timmar?!?!

Ska träffa Nathalie på stan nu klockan 08.50 så måste skynda på lite nu

Men vi syns sen när jag har slutat :)




Puss!

<3

/// Ronjha

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards