Alla inlägg under januari 2009

Av ItsOnlymee ! - 16 januari 2009 13:10

Hejsan, hoppsan!





Jaa jag tror jag började bli magsjuka... :(

Mår lite illa och så ..

Varit ingen skola i dag som sakt , för vi är i resturangen och vi får ju inte vara där om vi är magsjuka ...!


Nu ska jag kolla på film , skriver senare!




Puss!

<3

/// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 15 januari 2009 16:08

Hejsan !




Japps i skolan i dag så fick jag baka kanel bullar :D

Så jäkla roligt juu!

Haha!

Kom nyss hem typ, varit och handla..!

Nu ska jag väll sätta mig och spela super mario :D

HAHA!




Syns sen eller nått!





Puss!

<3

/// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 14 januari 2009 10:15

Hejsan!



Ja jag såg att jag inte hade bloggat sen i förrgår.. :S

Sorry, men i går så kom jag hem sent och gick o la mig på en gång, sen så har jag inte hunnit , har jaft mycket att stå i ..:)

Men Mitt liv knallar på som förut, sitter i skolan nu med alexandra :)

Slutar klockan 17.20 i dag :(

Tragiskt men sant...!!

Snart är det helg och som varnligt ska jag sova :D

Sova är nog min hobby ..:)

Love Too Sleep... :D

Men i alla fall så ligget det till, nu ska jag skriva lite om mat som vi har i uppgift till Etiken.. :)


Skriver sen när jag kommit hem , om jag inte somnar på vägen hem .. :)






See You Soon!




Puss!

<3

/// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 13 januari 2009 13:05

Hejsan !




Sitter i skolan och har svenska ..

Började för typ en timme sen :)

Så det är ju skönt men inte så skönt att gå till klockan 17.25 :(

I alla fall så är det så roligt att vara här älskar mina kompisar så himla mycket .. <3

Dom gör min dag hel...!




See you soon!



Puss!

<3

/// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 12 januari 2009 10:10

Hejsan!





Sitter i skolan och har svenska :( fyfaaannn!


Helgen var den Bästa helgen än så länge (:

Vi var först på danne´s sen någon jävla raggarställe??

Haha inte riktigt min stil...!

Men riktigt roligt hade vi på Dannes :D


Idag blir det att går ner på stan efter skolan och skaffa ett legitimation.. :D

Snart är det lunch gud vad gott :D

Blir TunBrödsrulle :D

Mumms!




Nu måste jag kanske jobba lite?

Eller neej tror inte de :p


See You Soon!




Puss!

<3

/// Ronjha



Av ItsOnlymee ! - 11 januari 2009 12:08

Hejsan!




Igår vart det supa med dom bra, och det var riktigt jävla roligt :D

Tänk om man alltid kan ha så kul :D


I morgon så är de skola och det är väl inte så där jätte roligt men men bara att kämpa på...!


Undra när jag får mina pengar :D

SKa shoppa som faaan!!





Ska bada nu , syns sen !






Puss!

<3

/// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 10 januari 2009 13:01

Hejsan !




Japps vaknade nyss... så skönt att sova bort dagen :)

Idag vet jag inte vad som händer , kanske ska dricka men får se ...!



Nu ska jag äta bloggar mera sen :)





See you soon!


Puss!

<3

/// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 9 januari 2009 19:43

Hejsan Hopp LerSnopp! :)



Kom hem från skolan vid 3 åkte dirket till Ica Maxi och handlade lite efter skolan :)

Kom hem snacka med mamma och sen gick jag la mig, var skit trött och ont i mina fötter.. :/

Och Vaknade nu klockan 19.00 att mamma väckte mig :)

Skulle kunna ha sovit hela natten lång, men det fick jag inte .. :(

Ska väl bara vara hemma i dag och ta det lugnt , mamma jobbar i natt och så..

Skulle ha Tjej kväll nu i helgen men vet inte om det blir så..

Nu ska jag baka Chockladbollar, haha

Fick idén från ella i går :D

Tack Ella !




See You Soon!




Puss!

<3

/// Ronjha


Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards