Alla inlägg den 9 februari 2009

Av ItsOnlymee ! - 9 februari 2009 21:19

Hejsan!




Jag har kommit i Puberteten, så jävla full jag känner mig i dag asså haha har fått två äkliga små turister i mitt Face !!

Tragiskt men sant!


Ialla fall så kanske Ella, Jag och robin ska kolla på film sen, vill se bruce den allsmäktige Älskar fan den filmen !


Känner att jag har börjat blogga lite mera igen :) det är ju Toppen ju !:)

Snart är det lov oxå så då kommer man kanske blogga lite mera tillochmed!



=)



Nu ska jag " Surfa på vågorna " (internet)


Ses senare maby !



Kiss!

<3

/// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 9 februari 2009 16:39

Hejsan!



Är så jävla trött på vissa personer i min omgivning just nu.. Nämner inga namn!

Palla vara ens vän lite då och då!

Orka hålla på att ta andras saker ? Liksom kom med något eget någon gångn!!!


Idag blir det god mat :D

Mamma lasange !

Jippei!




Asså jag vet verkligen inte vad jag ska göra åt det som just pågår i mitt huvud..!!

Bajs Bajs och åter Bajs allting!!!



Nu ska jag gå in på mitt rum och dunka musik ... !



See You!




Kiss!

<3

/// Ronjha



Av ItsOnlymee ! - 9 februari 2009 07:56

Jag Må Han Leva, Jag Må Han Leva, Jag Må Han Lev Ut i Hundrade år ja visst ska han leva, ja visst ska han leva , ja visst ska han leva ut i hundrade år !!!



Grattis ROBIN !!<3




Syns sen !





Kiss!

<3

/// Ronjha

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards