Alla inlägg under februari 2009

Av ItsOnlymee ! - 12 februari 2009 22:56

Hejsan!




Japps nu säger jag god natt för i dag...!

Skriver i morgon bitti eller när jag slutat skolan... :D



Kiss!

<3

/// Ronyah

Av ItsOnlymee ! - 12 februari 2009 20:03

Hejsan!




Jaha nu sitter man här efter 2 timmars sömn... Somnade efter skolan typ vid 5 .. :)

Så skönt !

I allafall så har vi Bakat Prinsesstårta i dag :D

SÅ roligt och det var ju ganska lätt för jag har redan gjort det en gång förra året i November :D

Fast nu bakade vi allt själva.. :D

Tog i alla fall med mig den hem och det är sant, den smakade som en riktig prinssestårta :D



Min Tårta :D







Detta är B och D ´s Tårtor .. :)

Så olika dom kan se ut ... men allas var jätte finna.. :D



I alla fall så måsye jag starta om mitt internet nu...

Men blogga mera i kväll .. :)




See you Later!





Kiss!

<3

/// Ronyah


Av ItsOnlymee ! - 12 februari 2009 19:56

Hejsan , Jag har blivit utmanad igen Fast av Ella



Det där som alla redan sett.

  • Gå till din fotomapp
  • Öppna den 4e mappen
  • Ta den 4e bilden
  • Publicera bilden på din blogg och skriv något om den
  • Utmana 4 andra att göra det samma och länka till dem



Fick denna bild av Alexandra ... :)

Så gulliga ungar !



P.s Jag orkar inte utmana någon annan, har inga vänner:P



Kiss!

<3

/// Ronyah

Av ItsOnlymee ! - 11 februari 2009 00:06

Hej!



Jaha sitter inne hos robin och ella ska strax gå och sova !


I morgon är de skolan som gäller måste börja sköta mig bättre fan..!

Så skönt att träffa min Kära kompisar..!

Älskar dom!!

Vänner ska man vara rädd om..

Idag har jag inte gjort så mycket.. :/ har ett väldigt tråkigt liv haha ..

Finns inte så mycket att göra här i eskilstuna...!

Aja Shit the same !

Livet blir ju inte bättre än vad man gör det till !

Aja nu ska jag sleepa lite !



See you !




Kiss!

<3

/// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 10 februari 2009 22:06

Från Astrid Lindgrens bok Ronja Rövardotter. Idén till namnet (och många andra namn i boken) fick Lindgren från en bilatlas. Namnet Ronja kommer från den norrländska sjön "Juronjaure". Det finns dock personer som bär namnet Ronja och som är födda innan boken publicerades.

I hebreiskan finns namnet Ronyah som betyder "Guds glädje".

Av ItsOnlymee ! - 10 februari 2009 21:52

Hejsan!!





Jaha nu sitter man här inne igen hos Robin O Ella ..

Vet inte vad den heter just nu men verkar skit bra ...!

Idag har jag inte gjort så mycket varit i skolan och så!

Känner mig som en Köttbulle på ben i dag , haha emma jag vet vad du tänker .. :P haha !

Nu ska jag forsätta kolla på filmen .. !



Syns sen !




Kiss!

<3

/// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 10 februari 2009 19:41

Det där som alla redan sett.

  • Gå till din fotomapp
  • Öppna den 6e mappen
  • Ta den 6e bilden
  • Publicera bilden på din blogg och skriv något om den
  • Utmana 6 andra att göra det samma och länka till dem






Jag hittade denna bild nnär jag sökte på Rosa Hår , Och det kan man ju säga att hon har !




Jag utmanar: Alexandra , Emma , Johanna , Michan , Sabina , Bella




See you soon!



Kiss!

<3

/// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 10 februari 2009 01:02

Kan Man säga att man är kär i en låt??




Älskar verkligen denna låt !

Beyonce = Halo    = <3<3<3<3 !!!!!!!!!!

Älskar den grymmmmmt mycccket !!<3


Tycker den är så bra att jag skulle lätt göra så att den fastanr i huvudet föralltid !!!!!

Nu ska jag lägga mig oich kolla på cheers men vi hörs i morgon... blogga väl kanske från skolan eller när jag kommer hem !! :D





Love You Forever!




Kissss!

<3

/// Ronjha!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards