Alla inlägg den 20 mars 2009

Av ItsOnlymee ! - 20 mars 2009 22:36

Hejsan!




Ja nu ligger man i sin säng med datan i knät, så skönt att koppla av ska ju ändå upp ganska "Tidigt" i morgon, klockan typ Kvart I Nio !

Tragiskt!

Men vet ni en ännu tragiskare sak? Jag börjar min Fitt Praktik på ren svenska , Den börjar på måndag och kommer fan hålla på i Fucking 2 veckor :(  Vill fan inte ......Men så äre i bland ..!

Aja men nu skriver jag inget mera i dag utan blir mer bloggande  imorgon..! :D

See You !!!



 

Kiss!
<3

/// Ronyah


Av ItsOnlymee ! - 20 mars 2009 16:44

HeejSan:D




Kom nyss hem från lidl och kan ju säga att det blåser fan storm ute...:P

Har varit i skolan i dag igen.. haha det gick jätte bra att servera fast blev lite struligt i kassan fö Våran Lärare gjorde nått skumt men den..

Sen så finns det en person som jag inte tycker om men jag kan fan inte säga vem det är fast jag skulle vilja men vissa vet ju vem det är men men sånt är livet..!

Haha!

Har tränat 30 minuter på min lilla Wii Fit : ) är så glad för att jag har de, och man blir tillochmed svettig när man tränar där :D Och det är ju bara bra ..!



Nu ska jag kanske hjälpa mamma att laga mat till Henne, Robin och Ella för jag ska fan heller äta Fläsk är så bajs konstigt haha!




See you later ...! :D





Kiss!

<3

/// Ronyah

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards