Alla inlägg den 29 mars 2009

Av ItsOnlymee ! - 29 mars 2009 23:57

Hejsan!




Sitter här och kan fan inte sova... ska upp klokcan typ kvart i 6 i morgon bitti... ska ju till den där jävla praktiken .. :@

Sen så ska jag Ev sälja mitt Wii Fit.. måste ha pengar och så där .. :{ tråkigt men sånt är livet i bland.... !


Aja men nu ska jag försöka sova men det funkar inte ... !!!

Sov gott och sov länge i morgon ... och sov för mig med :D



See you!



Kiss!<3 //// Ronyah

Av ItsOnlymee ! - 29 mars 2009 17:02

Heejsan!




Kom nyss hem från alexandra..

Så jävla skönt har de varit att vara borta från stan..

Och inte behöva tänka på hur man ser fan .. :P

Iallafall så har jag åkt traktor och klappat kossorna.. :D

Och vet ni? Det finns en skit ful ko som har värsta krullet i pannan .. haha Så jävla ful var den... Tror de va någon kött ko eller va de nu heter ...

Men sen fanns det mjölk kor och dom var ju någolunda sötare..:)

 

Och dom här kossorna var skit stora ...!!!


Sen i går kom Sebban Och Amanda ut med Maria och alla för dom ville kolla på gården och sådär...

Så när Sebban och Amanda skulle åka och handla så gick Alexanda och jag ner till kossorna men Alexandra glömde nyckel inne men det kom vi på efter att Sebban o Amanda hade kommit tillbaka från affären och kommit ner till oss och dom hade låst dörreren så vi vart utelåsta ... Och det var ju inte så bra ...!


Vi försöker bryta oss in !

Men det gick inte så bra..!


Och vet ni ? När jag kom till dom i fredags så hade jag vita skor men nu är dom bruna av bajs och fulla av halm och skit..!

Haha!

 

Sen så har det hänt massa annat skit ..men pallar inte skriva det här nu :)

Kanske skriver senare om jag inte har somnat :D


Sebban Och Amanda! 


Alexandra !!



See you!




Kiss!<3//// Ronyah

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards