Alla inlägg under mars 2009

Av ItsOnlymee ! - 19 mars 2009 20:04

Heeejsan :D





Vet ni?!

Jag har fått mitt Wii Fit i dag :D

Haha är så happy :D kan fan inte sluta träna på de haha :P


Men i alla fall så idag lagade vi mat i skolan, det blev potatisgratäng och kyckling :D

Gott som fan va de men men :D

I morgon ska vi vara i resturangen , ska bli skoj som fan :D


Men vet ni? Jag är fan ledsen, vill verkligen INTE BÖRJA MIN PRAKTIK!

Skulle göra vad som helst för att slippa den !!!!!!


Nu ska jag snacka med alexandra och så men skriver efter skolan i  morgon :D





Kiss!

<3

/// Ronyah

Av ItsOnlymee ! - 18 mars 2009 20:05

Hejsan!




Japps i dag skulle jag åka och ta ut mitt Wii Fit men det var ju inte så som jag trodde...

Men när jag stod och skulle ta paketet så va det as litet och jag bara What??

Liksom hallå det ska ju vara en stor Kartong?! Haha

nej då visade de sig att mamma hade beställt en sak i mitt namn som hade kommit .. så jag bara typ började gråta haha :P

Nej men nästan, har ju gått och väntat hela dagen på de så kom det inte .. :(

Aja tragiskt ..!


Jag ska hälsa Från Alexandra att hon är Bra men i mina Ögon Är hon Bäst :D


Hehe!

 Vet ni? Jag har bytit säng med mamma och det vart skit fint i mitt rum :D

Är lite glad i alla fall!:D




Nu ska jag kolla tv !

Syns senare eller i morgon .. :D







Kiss !

<3

/// Ronyah

Av ItsOnlymee ! - 18 mars 2009 12:36

Heejsan!



Hahaha jaa jag frågade Tina om hon kunde säga en rubrik till mig och då svarade hon , Jag vet inte haha så då blev det den..!

Sitter i skolan och har precis börjat svenskalektionen :( men men bara Gilla lägget som man brukar säga..!


Men men nu måste jag jobba lite vilket jag inte vill men så är de...!





Syns sen !





Kiss!

<3

/// Ronyah

Av ItsOnlymee ! - 17 mars 2009 13:22

Hejsan!




Sitter i skolan och har Engelska, det är så där, roligare än Matte i alla fall.

Fick inte mitt Wii Fit i dag , kommer i morgon Hoppas jag .. :)

Lite ledsen blev jag i alla fall då har jag ju inget att längta till.. :)

Haha men nu ska jag jobba men skriver mera sen när jag kommer hem... :D





Kiss !

<3

/// Ronyah

Av ItsOnlymee ! - 16 mars 2009 20:37

Hejsan!


Skulle bara säga att jag blogga nu för sista gången i dag...

Åker till pappa och sover där och han har ingen data :/

Tråkigt men ändå..!

Haha!



Syns i morgon :D





Kiss!

<3

/// Ronyah

Av ItsOnlymee ! - 16 mars 2009 18:32

Hejsan!



Jaa det är första blogg inlägget jag skriver i dag :D

Today var jag i skolan och det börjar med att jag försover mig :( Tragiskt men sant, sen kommer jag till skolan och får veta att vi hade en lektion som vi skulle ha i morgon men den var framflyttad .. :( Tråkigt värre liksom...!


Men jag fick i alla fall träffa Alexandra :D

Det var ju typ 1 vecka sen sisst!


Haha och vet ni?

Att Robin har fixat The Simpsons åt mig eller hur de nu stavas men skit samma haha!

Nu ska jag spela lite Wii Men skriver sen eller i morgon!






Kiss!

<3

/// Ronyah

Av ItsOnlymee ! - 15 mars 2009 15:33

Heejsan!



Kom nyss till min moster.. och vet ni? Jag gick hit med min Mamma och Bror.. :)

Det tog oss ungefär 40 - 45 min att gå så då är jag väl värd en liten KebabPizza sen?

Det är ju lite nyttigare än en varnlig Pizza.. :D

Haha!

Nu ska jag vara social men hörs senare :D




Kiss!

<3

/// Ronyah

Av ItsOnlymee ! - 15 mars 2009 11:40

Hejsan!



Vaknade för en stynd sen och gick upp och kollade ut genom fönstret och upptänkte att det var vår ute :D

Älskar när det är så hära så himla skönt och man hoppas ju då att det kommer stanna så här sen blir det sommar ... Vill inte ha mera vinter nu !!

Tror jag ska gå ut och ta en liten promenad men vet inte vart än .. !

Haha!

Eller om jag går och sätter mig på balkongen så får jag känna hur skönt det är ute :P


Det är  + 5 grader ute i skuggan , vad är det då ute i solen ??

haha!

Ska bädda sängen sen klä mig sen vete faan..!


See You Later!




Kiss!

<3

/// Ronyah

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards