Alla inlägg under mars 2009

Av ItsOnlymee ! - 15 mars 2009 02:35

Hejsan!




Kollade nyss klart på American History X....!

Är så kär i Edward Norton Han är ju så Jävla snygg!!!!

Och älskar fan den filmen den är så himla bra men hatar fan slutet man gråter ju bara óch det är ju inte bra..! :(

Nu tror jag attn jag ska sova och hoppas jag drömmer sött!

HaHaHaHa!



Love.. :P




Syns i morgon!




Kiss!

<3

/// Ronyah

Av ItsOnlymee ! - 14 mars 2009 22:18

Hejsan!



Kom nyss ner från Emma och dom.. Kollade på Melodifestivalen och tyckte att Agnes skulle vinna, Ända låt som fan var TOPPEN!

Men nej då skulle ju Någon jävla operasångerska som man aldrig har hört talas om vinna och är så jävla pissförbannad att hon skulle vinna Jävla Ho*ra...

(Förlåt Mormor O Moster för mitt ordspråk)

Medans Ella Älskade hon som vann..!!

Bajsunge ju!

Haha!




Nej nu ska jag ta och kolla på någon film på 4:an tror jag ..!!




See you Soon!





Kiss!

<3

/// Ronyah

Av ItsOnlymee ! - 13 mars 2009 22:12

Hejsan!



Tycker verkligen det är tråkigt att det blev som det blev men det är ju så att man kanske inte är kompisar för alltid..!

Tragiskt men sant..!


Idag i alla fall har det varit en ganska så bra dag... vet ju att det är fredag en 13 i dag så...

I dag är det då fredag och det innbar att vi skulle byta platser i resturangen, asså i skolan.. :D

Så jag var i serveringen och det gick skit bra.. :D

Men vet ni?? Jag RAMLADE fast inte ute bland gästerna . inne i disken .. var ju så blött på golvet och så hade jag typ en liten högklackad sko + att jag klev på mina byxor så ..

Inte mitt fel ju!!!


Men men nu ska jag kolla om jag hittar ett Wii fit .. Sabina har köpt det och jag ör Jävligt sugen på att köpa ett jag med :D


Syns i morgon!

Saknar min Lilla Alexandra..<3








Kiss!

<3

/// Ronyah


Av ItsOnlymee ! - 11 mars 2009 16:44

Nasjeh!


Haha läs det baklänges..!




Suck.. blev nyss klar med att städa fläkten... nu är de ju skönt men de va ju inte det för typ 1 timme sen... då hade jag allting kvar att göra .. men men hoppas mamma blir glad.. :D


Vart hemma today med men i morgon ska jag gå :D

För det första är det torsdag och sen helg typ, sen så ska vi bara laga mat så det är inge svårt..!

Sen är det helg så jag hinner vila upp mig då om de skulle vara så att jag behöver...

Eve fyllde år i Måndags så kanske ska till henne på Lördag :D

Får se vad som händer och sker....!




Nu ska jag röka..!




See you Later!





Kiss!

<3

/// Ronyah


Av ItsOnlymee ! - 11 mars 2009 00:32

Hejsan!




Ville bara kasta in en liten länk här..

Från Aftonbladet.se och fan jag skulle aldrig kunna sätta på mig äkta päls  tycker så jävla synd om djuren som flås levande... Nej Usch!!!


http://www.aftonbladet.se/webbtv/livsstil/sofiemode/article4609598.ab




Tack för mig !




På återsende..!





Kiss!

<3

/// Ronyah

Av ItsOnlymee ! - 10 mars 2009 18:24

Hejsan!




Lite trött på att komma på vad mina rubriker ska heta vaje gång jag bloggar.. !

Men i alla fall, idag vart man hemma från skolan , vaknade i natt och mådde inte så bra kan man ju säga..

Imorgon vet jag inte än om jag ska gå måste ju prata med mamma och så där sen beror det ju hur jag mår..!

Kom nyss hem var ute och åkte med Mamma,Moster och Robin ... var typ på Rusta och lite så..!

Men nu ska jag hjälpa mamma lite med maten...


See you Soon!






Kiss!

<3

/// Ronyah

Av ItsOnlymee ! - 9 mars 2009 20:59

Hejsan!

Glömt att skriva att Evelina fyller 20 i dag!!




STORT GRATTIS!!!








See You Later!





Kiss!

<3

/// Ronyah

Av ItsOnlymee ! - 9 mars 2009 19:44

Hej!




Sjuk?

Ja jag mår fan inte bra i alla fall!

Förkyld och typ ont överallt...!

Va hemma i dag från skolan men vill gå i morgon, får väl se hur man mår..!

Helgen var helt okej.. roligare kunde de vara men det dög..!


Imorgon blir det skolan typ och ev träning men tror kanske inte de... beror helt på hur jag mår!

Aja men bloggar senare eller i morgon!

Ska åka med pappa och hämta min syster , men jag orkar inte egentligen.. men men sånt är livet..!



See You Later!





Kiss!

<3

/// Ronyah

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards