Alla inlägg under mars 2009

Av ItsOnlymee ! - 8 mars 2009 13:41

Hejsan!





Jaha vaknade för typ 20 min sen.. Är så seeeeg i dag men kvällen slutatde i alla fall lyckligt :D

Kom hem vid 6 i morse.. :S Oj Då!

Haha!

Jag hade i alla fall skit roligt i går på Time och sen på det där andra stället.. Kommer inte ihåg vad det heter...!

Idag blir det nog bara att ligga i sängen och ta det lugnt.. Har åkt på en liten förkylning men ont i halsen på de!



Nu ska jag lägga mig i min säng och ta det lugnt...!

Älskar er <3



See you Soon!







Kiss!

<3

/// Ronyah

Av ItsOnlymee ! - 7 mars 2009 15:49

Heeej!



Jaaa i dag fyller lilla Ella år :D

Haha Grattis!

Blir väl lite Party men inte så mycket.. :D

Men nu ska jag dra!


See you!



Kiss!

<3

/// Ronyah

Av ItsOnlymee ! - 5 mars 2009 19:23

Heej!




Först vill jag bara säga att du är inte den som du var förut!

Sen så tycker jag det är lite dålig stil av dig att lova så mycket sen inte hålla de..!

Tycker synd om den gemensamma kompisen vi har!


Iallafall så har jag varit i skolan idag och lagade mat :D

Roligt :D

Har sovit hos min pappa och därför inte kunnat blogga på typ 2 dagar:/

Sorry!

Hehe!

Men i alla fall så sitter man här nu och vet inte vad jag ska skriva...

I helgen ska jag sova hos min kära syster och hennes familj sen på lördag kanske man ska festa lite, får se hur det blir och om man får det för sin Mamma (A) hehe!


Nu ska jag fan ta och lägga mig i ett varmt skönt bad :D




See you Later !





Kiss!

<3

/// Ronyah !

Av ItsOnlymee ! - 3 mars 2009 10:12

Hejsan!


Sitter inne på Aftobladet.se och hittade bland annat det hära om en Snubbe som har tryckt ner sin katt i en hemmagjord hashpipa



http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4543470.ab


Så tragiskt att det finns sådana människor!!!!!!




Aja idag ska jag Och Alexandra äta innan vi börjar skola :D Goooottt :D hahah


Bloggar senare :D





See you Later !!



Kissss!!!

<3

/// Ronyah

Av ItsOnlymee ! - 2 mars 2009 19:43

Hejsan!!




Idag var man hos Tandläkaren , gick bra...

Gick till skolan. ingen höjdare om man säger så!

Imorgon börjar man 12 slutar 5 .. roligt?? Neeej!!

Men men sånt är livet! 


Ialla fall så ville jag visa mina nya skor :D

Haha!

Så snygg dom är!


 





Och sen får ni en bild på mig och min systers barn, hon har peruk på sig så inte hennes riktiga hår.. :D Haha! 




See you Later !





Kiss!

<3

/// Ronyah!

Av ItsOnlymee ! - 1 mars 2009 21:49

Tack Gumman för att du finns där.. : )

Kolla Vad gullig min Kompis är som skrivit detta... <3<33















TACK!






Kissss!

<3

/// Ronyah











Av ItsOnlymee ! - 1 mars 2009 19:56

Hejsan!


Jaha i Fredags var man på stan med mamma.. :)

Fick en skit snygg Skinnjacka av henne :D

Älskar min mamma mest i hela denna värld..!

Hon är såååå snäll och nästan alltid glad :D

Haha!

Sen hämtade jag ut mina skor i torsdags.. Vita och dom är så fina .. :D:D

Och fan dom bästa skor jag någonsin haft..!!!


Idag har jag varit på Ikea med min moster och hittade lite saker.. :)

Träffade oxå Alexandra och alla andra muppar..

Trevligt har det varit i alla fall.. :D

Tack Moster..!



Sen har jag bestämt att jag ska spara pengar till att sätta löshår.. :D

Har hittat en frisör som gör de.. men det är ju inte billigt.

5000 kr för en hel hårförlängning och sen klipper dom till de så de passar mitt hår:D


Nu ska jag kolla om jag hittar nått att kolla på , typ någon film eller nått...! 


Älskar dig mamma hoppas du vet det..! <3<33333333







See You!





Kisss!

<3

/// Ronyah

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards