Alla inlägg den 7 april 2009

Av ItsOnlymee ! - 7 april 2009 23:21

Hejsan!



Har haft en lite halvkass dag..!

Vaknade av att Taco skällde ute i hallen... Och det är första gången sen han kom hem :)

Så det var ju lite knasigt att vakna till!

Sen har man varit på Kalas hos syrrans "Barn" Som fyllde 9 år .. Stor pojke.. :)

Men vart ju lite smått irriterad när jag gick där i från...

Alla bara Klagar...!

Sen så har jag bara varit hemma och busat med Sötnosen :)

Men hans Jävla tänder gör skit ont ... Särskilt när han typ biter tag i öronen eller typ i foten.. :) Haha!

Men men sånt är ju livet :)


I morgon ska det bli roligt :)

Ska gå upp vid 10 och typ vid 11 ska jag och Emma gå ut och lägga oss på gräsmatta och sola lite ... Har hört att solen tar bra mellan 11 och 14 på dagen så får se i morgon om det stämmer :)

Sen har vi bestämmt att vi ska äta Pizza ute :)

Ska verkligen blir trevligt att bara umgås familjen och bara ta det lugnt .. !

Sen kanske jag ska till Katrineholm till Alexandra och dricka lite ... dom ska tydligen ha inflyttningsfest och så där men när jag snackade med henne så sa hon att typ 12 personer skulle komma, så då vart man ju lite tveksam är ju lite "Folkrädd" Haha!

Men men får se hur jag gör .... Sebban Tjatar på mig att jag ska med och att de kommer bli roligt men det blir fan alltid bråk när jag festar spelar fan ingen roll med vem eller vart jag festar så blir de bråk....!

Men jag fick på mig tills i morgon att bestämma mig ..!


Nu ska jag sova tror jag eller kolla runt om man hittar något roligt spel att spela.. :)




Sov gott !





Kiss!<3 //// Ronyah!

Av ItsOnlymee ! - 7 april 2009 23:17

Hejsan!




http://www.freestreet.se/blogg/?page_id=76


Checka in den redan nu! :D







Kiss!<3 //// Ronyah!

Av ItsOnlymee ! - 7 april 2009 21:14

Hejsan!




Jaa hatar alla jävlar som bryr sig om vad vi gör och hur vi gör det..!!

Om man vill ha en sak och älskar den så får det kosta vad det vill... Våran hund kostade 6000 kr och jag skiter fullständigt i vad alla andra tycker... Om ni tycker de är dyrt så OCH ?! Det är inte erat bekymmer...!


Emma kommer nu, I alla fall en som är glad för våran skull och inte lägger så mycket Vickt vid vad saker och ting kostar!!





See you!





Kiss!<3 //// Ronyah!


Av ItsOnlymee ! - 7 april 2009 12:05

Hejsan :D





Vaknade typ för en timme sen av att Taco ståd och skällde i hallen.. Mamma busade med han..!

Vi ska strax gå till kiosken och handla lite sen sätta oss ute i solen :)

Jag skriver när vi kommer in :)




See you !





Kiss!<3 //// Ronyah

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards