Alla inlägg under april 2009

Av ItsOnlymee ! - 6 april 2009 21:34

Hejsan!




Mamma var ute med lilla sötnosen och då träffade hon på en annan hund som bor i samma port som oss.. och den hunden skrämmde skiten ur Lilla Taco ..( Taco våran hund ) så taco har sovit enda till nu och det här hände väl vid kanske 7 halv 8 någon gång.... Så han var väl antagligen rädd eller så har det bara var mycket ståhej idag ... så det kanske var därför han sov så länge ..! :)

Nu ska mamma och jag äta macka och dricka Te :)

GottGott !



See you later!







Kiss!<3 //// Ronyah

Av ItsOnlymee ! - 6 april 2009 20:21

Hejsan!



Amanda och Sebban är här, och vi har typ varit ute halva dagen ... eller ja sen dom kom typ klockan 5 !

Har väl inte gjort så mycket förutom att busa med hunden :D

Kul liv? Han äter,sover,busar och går ut .. vad roligt liv ? haha

Nej men han är ju bara en liten valp, det blir mera bus och så när han blir äldre :)

Haha nu ska jag vara lite social.. !



Skriver sen!




Kiss!<3 //// Ronyah

Av ItsOnlymee ! - 6 april 2009 13:03

Hejsan!



Nu så har vi haft främmande och det gick jätte bra med hunden :)

Han har busat mycket och kissat inne igen :) haha!

Mamma vaknade klockan 4 i morse och hon vaknade av att det stank skit i hela rummet.. haha Han hade bajsat på våran enda matta vi har och den är precis under mammas Tv ... haha !

Nu har han ätit upp maten så mamma ska gå ut med han .. :)

Han har varit jätte duktig hela natten typ :D

Så stolt :P

Haha!

Nu kommer det lite bilder på han när han sover :D

Så sööööttt!

Syns sen !

























See you!!




Kiss!<3 //// Ronyah

Av ItsOnlymee ! - 5 april 2009 18:28

Hejsan!



Nu sitter vovven och sover i mammas knä :D

Så himla söt han är .. Lust att äta upp han!

Haha!

Bilresan hem var ju inte så roligt han pep hela vägen hem haha !

Och han har redan kissat inne 2 gånger haha!

Men så är det att ha en hundvalp :)

Nu ska jag gå ut med han om typ 20 min ..!


Skriver sen :D




Kiss!<3 ////  Ronyah

Av ItsOnlymee ! - 5 april 2009 11:32

Heejsan!




Bara 18 min kvar tills vi ska åka för att hämta hem våran sötnos :D

Längtar så mycket :) ska ta många bilder på han.... hans första bilder i nya hemmet .... :)


Nu ska jag göra mig i ordning :D

Syns sen !




Kiss!<3 //// Ronyah

Av ItsOnlymee ! - 4 april 2009 18:23

Hejsan!




Japps nu är det 1 dag kvar till vovven kommer till sitt nya hem.!

Längtar så mycket..!

Har varit och shoppat lite med moster i dag :D

Tack moster för mina saker jag fick :D

Ska över till johanna sen och säga hej, dom skulle dricka och grilla lite men för min del blir det nyktert..! haha

Nu ska jag äta lite syns sen !





Kiss!<3 //// Ronyah




Av ItsOnlymee ! - 3 april 2009 16:20

Heeeejsan!





Är på sådant bra humör i dag :D

Solen skiner och jag slutade min praktik i dag :D

Är såååååå GLAD :)

Haha!


Ska hem till moster vid 6 och äta mat :D

Gott ska de bli är verkligen hungrig..!

Skriver sen :D



Bara 2 dagar kvar till våran lilla vovve kommer :D




See you!





Kiss!<3 //// Ronyah!

Av ItsOnlymee ! - 2 april 2009 18:44

Heeej!




Jaha kom nyss hem har varit i tvättstugan :)

Var hemma i dag från praktiken... Haha trodde mamma inte skulle komma på mig men det gjorde hon... Men hon är ju så förstårlig lilla mor..!

Haha  nu ska jag dricka lite kaffe med choklad.. :)




Kiss!<3 //// Ronyah

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards