Alla inlägg den 6 november 2009

Av ItsOnlymee ! - 6 november 2009 23:05

Haaaj ! : )


Ja sitter nere hos Robin O Ella och dom typ har lite fest : )

Men tyvärr får man inte dricka för man har ju börjat på en pencelinkur .. :/

Men men får väl dricka cola istället ...

Ska röka nu!!



see you ! : )






RoNyAh ! (:




Av ItsOnlymee ! - 6 november 2009 19:49

Hello!



Jag var hos doktorn vid 6 tiden och kollade min hals , men han sa att det inte var någon halsfluss men han sa att de kunde vara körtelfeber men jag har ju ingen feber .. ?! Haha

hade 37,3 det kallar jag inte feber i alla fall ..

Men jag fick pencilin för halsfluss haha !



Aja skriver senare eller i morgon : )




Seee uoy ! : P







RoNyAh ! (:







Av ItsOnlymee ! - 6 november 2009 15:11

Hejsan :D



Jaaa hoppas vi åker och ser henne :D

Gud Älskar ju fan hennes musik :D

HOOOOPPPPAS :D


Ja men i alla fall, jag gick till skolan i dag men vart typ hemskickad av skolsköterskan för jag har typ kanske början till halsfluss... Men ska ringa vårdcentralen nu klockan 4 så ... får se om jag kanske får träffa en läkare och o0m jag nu har halsfluss så vill jag ha pencelin .. :P

Fredag i dag : ) SKÖÖÖÖNT ska fan bara vara hemma och slappa ... Robin o Ella kommer hem i dag från kryssningen får se om dom ska ut om man kanske hänger på : )

Hoppas jag fan inte är sjuk i morgon för jag vill gå och se Ras criket som kommer till stan : )

Men får väl gå ialla fall : )



Men skriver mera sedan : )


SeeeeeS ! (: 






RoNyAh !! (=

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards