Alla inlägg under november 2009

Av ItsOnlymee ! - 4 november 2009 22:43

Konnichi wa :D

(Hejsan)


Ja nu är det redan den 4 NOV och redan Onsdag :D

Tycker dagarna bara försvinner ... :/ Börjar bli lite stressad och börjar få lite ångest fan, har bara 7 veckor kvar till jullov och sen efter det är det bara en termin kvar så tar Jag studenten ..

Längat ju som fan men ändå så skulle jag lätt kunna gå ett år till :P

Undrar vad som händer efter skolan, man ska börja jobba och så dära men kommer man fortfarande ha kontakt med folket i klassen?? Man vet ju aldrig vad som händer..

Sitter här och funderar på vad man ska göra när man blir vuxen... Kommer i håg nar man var yngre och man hande inga problem.. Man behövde inte tänka på nått annat än sig själv...!

Nu när man fan snart kliver in i vuxenlivet så tycker man att man redan har left livet men man har knappt börjat...



Skit samma ... Får fundera på det en annan dag :)


Idag har man varit i skolan och haft metod :) Var väldigt roligt ... Särskilt när man Går med Amanda och Jonas:)

Dom är ju som dom är :)

Sen nu i kväll vid halv 8 tiden så åkte Jag,Robin,Ella o Nulle till Ica Maxi :)

Roligt Roligt .. !

Har Slingat Ellas hår och det var verklign ett Lyckat uppdrag :P

Jag sa det till Ella... Jag ska fan bli hennes personliga frisör, men inte ännu utan när hon och Robin blir kända :P

Haha!

:)



Matane! :D

(Vi ses)




RoNyAh!!




Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards