Alla inlägg den 16 april 2010

Av ItsOnlymee ! - 16 april 2010 20:27

Hej..


Sitter här och lyssnar på gammal musik som man lyssnade på mellan 2005 - 2008 blir så himla glad när jag tänker på dom tiderna (:

Alla kännde alla, livet lekte då, nu är man på väg till vuxenlivet och det är inget man vill nu men när man var yngre ville man bli vuxen.. Skulle göra allt för att få vara "Liten" igen .. Kompisarna man hade, dom finns ju knappast kvar i en liv om man säger så .. Vissa finns väl men inte alls dom man hade då .. Naaaw :P

Hade det så bra den tiden, säger inte att jag har det dåligt nu men då hade man inte något att tänka på, bara ta tiden som den kommer ....




I Wish you were here !


KoH ! (:

Av ItsOnlymee ! - 16 april 2010 15:06

Kom nyss hem ifrån promenaden (: Var ju jätte fint ute med solsken och allt , men ett litet fel är att det blåser ute :/ Alltså man håller på att blåsa bort ju :P

Ska strax börja med maten eller ja rättare sakt så ska min mamma börja med Maten .. Hehe..


Sådär ja då har man uppdaterat sig lite :P




KoH ! (:

Av ItsOnlymee ! - 16 april 2010 12:26

Guuuud vilket fint väder det är ute (: Blir så himla glad :D

Jag och Mamma ska ta en liten promenix till Affären i detta undrarbara väder :D Men först blir det en sväng ner till bror innan vi drar (:


Ville bara säga att jag njuter av detta väder :D






KoH ! (:

Av ItsOnlymee ! - 16 april 2010 10:20

När jag vaknade så kollade jag ut, och vad ser jag då? SSSSNNNNÖÖ ?!?!

OMG, liksom hallå det ska ju inte vara snö nu .. Men det är ändå 33 grader i solen och det gillar vi :D

Var hemma idag med från praktiken men måste gå på Måndag ....

Känner mig lite sådär, har inte ont i halsen men är snorig och hostig ..

I morgon blir det till att sova i ärla :D Var ett tag sen sist (:


Men nu ska jag kolla på Tv ..

See you later (:



KoH ! (:

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards