Alla inlägg den 18 april 2010

Av ItsOnlymee ! - 18 april 2010 15:36

Hello .. Jag har precis kastat in en tvätt i maskinen och hunnit dammsuga lite här hemma .. Tänkte vara lite snäll mot min mamma, hon tjatar hela tiden om att hon skulle vilja att jag dammsög men jag vill inte det när hon frågar så jag gjorde de nu när hon inte var hemma :P

Hoppas hon inte läser detta inlägg innan hon märker någonting :P

Ska strax börja laga mat... Blir fläskfilé, Pommes och B-Sås :P


see you later .. !


KoH ! (:

Av ItsOnlymee ! - 18 april 2010 12:24

God Dagen (:

Kom nyss hem ifrån Ärla, har sovit där i natt... Åkte hem till min syster Anna och satt där och åt lite mat och så där (: Trevligt Trevligt (:

Jag och Bella gick ut för att " Återuppleva" Gamla minnen men det gick kanske inte så bra men i alla fall :P

Haha Hon tappade sin mobil på gräsmattan :P ch jag höll på att skrtta igjäl mig :P Det var ju lite roligt när vi typ fick springa tillbaka för att leta rätt på den och jag fick typ skriva 176 meddelanden till hennes mobil för att se om vi såg den ligga och blinka men det gjorde vi inte :P Men vi hittade den till slut i alla fall (:


har typ hostat ihjäl mig nu på morgonen .. Tror ärligt att mina lungor är helt borta ur min kropp och att jag typ håller på att dö eller nått :P Nej men jag hostar skit mycket och mitt huvud dunkar :/ Inte speciellt kul om man säger så ..

Kan inte ens ligga ner typ och kolla på Tv utan att jag ska hosta :(


Aja Nog om det .. Ska kolla runt på Internet efter en ny Skjal .. Behöver en till studenten .. :P kan ju i alla fall börja kolla runt :P




See you Later !




KoH ! (:


Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards