Alla inlägg den 28 april 2010

Av ItsOnlymee ! - 28 april 2010 09:57

Hejsan .. Haha jag usch säger jag bara :/ Gjorde Engelska Nationella i dag :/ Gick ju som jag trodde .. Eller nej jag är faktiskit lite stolt över mig men andå inte .. Hoppade över en fråga för jag inte förstod den .. :/ Sen skulle man typ ha 200 ord eller nått.. Och jag han inte ens räkna, för dom hade en röd lampa och nör den lyste fick man inte gå ut ur rummet... Haha och jag vill ju inte sitta och vänta i 40 min när jag ändå nästan var klar, så jag sket i lita saker och så men men hoppas verkligen det räker med det jag skrev ..

Det var bara skrivningen idag, nästa delarna är nästa vecka och kan ju hoppas att dom går bättre och att läraren kolla på helheten av arbetena ...


Aja .. I morgon är det sista dagen på prkatiken :D Och det känns jävla skönt :D Ska bli så underbart att komma tillbara till skolan och bara plugga satan det sista veckorna :D


VET NI?! Jag har fått min STUDENTMÖSSSSSSAAAA :D :D :D Massa Glad för de :D

IIIIIiiiiii ;D


Hehe nu ska jag strax åka igen med pappa ... men vi hörs ..... -.-




koH ! (:

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards