Alla inlägg under april 2010

Av ItsOnlymee ! - 14 april 2010 15:27

Usch jag hatar verkligen folk i bland ...

Alltså så jävla snåla alla ska vara .. jag skiter i detta jag har redan en bil så .. Hoppas bara ni fixar erat eget så ni inte står där själva .. :/ Våre ju tråkigt för dig ...




KoH ! (:

Av ItsOnlymee ! - 14 april 2010 13:19

God dagens (:

Ja just nu mår jag väl lite bättre men har fortfarande skit ont i halsen och lite hostig .. :/ har bra legat på soffan hela dagen och kollat på tv : )

Pappa kom förbi med Coca-Cola nyss så ska väl försöka dricka lite men det går ju sakta men säkert framåt ...

Tänkte om jag skulle hämta kraft åt att plugga lite men orkar inte de fan :P

Har inte pluggat så mycket dom här veckorna som vi har haft praktik fast jag borde ju igentligen göra de men man är ju helt slut efter praktiken och sådär ..

Skriver sen See you later..



P.S Ville bara säga att jag älskar min Mamma o Pappa, dom är så snälla imot mig (: D.s







KoH ! (:


Av ItsOnlymee ! - 14 april 2010 10:17

Hejsan .. Sorry att jag inte har skrivit typ sen i förrgår men jag var på min prkatik i går , ge hem till min moster och sen typ vart jag sjuk .. Eller ja jag har ju haft ont i halsen i 2 dagar så .. :( Kan knappt svälja och när jag vaknade i morse så kunde jag knappt prata .. :/


Men men har i alla fall varit ute med Taco på en morgon promenad (:

Vet ni vad jag såg? Att knopparna på träder har börjat komma :D

Jippie ! (:

Snart är det väl andå sommar får jag hoppas, gud längtar så mycket .. (:


Nu ska jag försöka kanske i mig en macka med det kommer säkerligen dag ett år eller 2 ... :P


  



KoH ! (:





Av ItsOnlymee ! - 11 april 2010 21:41

Hello ... Nu har jag gått och lagt mig och ska strax sova , praktiken börjar ju i morgon igen och det är bara 3 veckor kvar (: Haha snart kommer jag skriva att det bara är 3 dagar kvar hehe -.-


Men god natt i alla fall, bloggar kanske i morgon bitti men får se om jag hinner de ....





KoH ! (:

Av ItsOnlymee ! - 11 april 2010 10:50

Jaaa när jag vaknade i morse så var det +17 grader ute och skinande solsken :D Super Bra ju (:

Vill verkligen att sommaren kommer nu, men den är på väg (: Tålamod, Tålamod :P


Idag vet jag inte allas vad som händer .. Mamma ska jobba så jag får väl ta han oom Taco :)


Nu ska jag röka, see you !



KoH ! (:

Av ItsOnlymee ! - 10 april 2010 23:42

Gud ja dagen har flytit på bra i dag (: Åkte hem till Madde och fikade lite ... Åkte hem, sen gick jag och mamma till hemköp och handlade lite smått och gott :D

Kom nyss hem igen typ ifrån Emma haha alltid lika kul att vara hos henne (:

Emma and I sitting on the balcony and sing :P

Hahahahaha Alltså ni fattar inte hur mycket vi skrattar åt varandra ..   


Fick nummret till ett kök som jag ska söka sommarjobb på :D Me Like!


Men men nog skrivet för i kväll men skriver i morgon .. Sista dagen i "Frihet" Sen börjar helvetet igen i 3 veckor ... Hahaha!




KoH ! (:








Av ItsOnlymee ! - 10 april 2010 13:59

Hejsan ... Ja jag säger Grattis till Madde som fyller 18  

Ska snart dit och fika :D

Sen efter det vet jag inte vad som händer men får väl se vart kvällen leder mig (:


Guuud vet ni ?! Jag är så sugen på MC Hamburgare ... men orkar inte gå och handla det :P


Hahah Skriver senare :D



KoH ! (:

Av ItsOnlymee ! - 9 april 2010 11:12

God Morgon (:

Vaknade för en liten stund sen av att mamma skäller på våran hund :P Haha trodde hon skrev på mig först :P

Idag vet jag inte vad som händer men trolitvist inget :P Ska tvätta klockan 3 så :/ TRÅKIGT!


Igår var jag på stan med Bella och tog en liten "Snabb" fika .. hade lite "bråttom" Var tvungen att skynda mig för vi skulle kolla på en lägenhet i går så .. (: Och ja vi ska ta den :D Jippie vi ska kanske flytta :D


Haha Men nu ska jag klä mig sen vete fan vad som hämder..

See you later !






KoH ! (:

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards