Alla inlägg den 9 juni 2010

Av ItsOnlymee ! - 9 juni 2010 20:37

Hejsan :D


Fyyyyy Faaaan vad jag längtar tills på LÖRDAG!! :D STUDENTEN :D:D

Är skit taggad ... Ska ha så jävla KUL :D FESTA MED DOM BÄSTA :D


Har inte gjort så mycket idag .. bara varit hemma o tagit det lungt :)


TILL: Personen som skrev en kommentar i andra inlägget.. EXAKT Man behandlar andra som man själv vill bli behandlad! Men alla gillar inte alla ! Och det måste man förstå, så är de bara men det är inget att göra åt saken är de så, så är de så ! (:



See you later !




KoH ! (:

Av ItsOnlymee ! - 9 juni 2010 11:28

Hej Hopp .. Vaknade för drygt 1½ timme sedan, har varit ute men Taco på en lite promenad och nu sitter jag framför datorn .

Har upptäckt att folk som är i 20-25 år ålder är så himla barnsliga .. Orkar inte med folk som håller på och tror att alla älskar dom när det inte ens är så ! ..

Så dom personerna lägger jag på hyllan och bryr mig inte om dom mer, inte för jag har brytt mig om dom förut men i alla fall ! :D


Jaha nu är det bara 3 dagar kvar till Studenten :D Längtar som faaaan... ! Ska blir Super Super Super KUL :D


Haha!


See You Later !



KoH ! (:

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards