Alla inlägg den 11 juni 2010

Av ItsOnlymee ! - 11 juni 2010 12:04

HEEEEEEEEEEEEEEEJ !!


Vaknade för typ 2 timmar sedan och vad fick jag se när jag kollade ut genom föntret!?!? JO rengn :( Fyyyy FaaaaaaaN SÄGER JAG BARA men det ska inte rengna i morgon och det är ju bra de.. :)

Har en konstig känsla inom mig som inte går att beskriva :S Tror det kallas nervös :P

Igår var vi i skolan för vi skulle lära oss studentsången .. vilket vi inte fick.. Efter det så gick Klassen och fickade i Rothoffsparken och det var mycket trevligt :) Alla pratade och skojade :D

Sen i går kväll var jag och " Tannade" mig... man såg inte så mycket i går men nu är jag fan skit brun :D Men har typ ett sträck på armen :/ Skit Snyggt !:( men men skit samm vad gör de?! JAG SKA TA STUDENTEN I MORGON :D

Är så himla glad :D



Nu ska mamma färga håret på mig !!!



See you Later !


KoH ! (:

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards