Alla inlägg under juni 2010

Av ItsOnlymee ! - 8 juni 2010 23:48

Hejsan .. Oj upptäckte att de var ett tag sen sist.. :P

Och Jag "Ber" om ursäkt för jag inte har bloggat men har inte haft så mycket tid ork eller lust .. har haft så mycket i skolan och sådär .. :/

Ja det är inte lång tid kvar nu till STUDENTEN :D Det är bara 4 dagar kvar .. Eller ja snart om typ 11 min är det bara 3 dagar kvar .. Usch fyfan vill inte, eller jo jag vill men ändå inte .. Kan inte fatta att det är min tur att ta studenten .. Kommer ihåg när min bror tog studenten alltså 4 år sen , hur avundsjuk jag var på han .. Men nu vill jag inte sluta .. Vill gå kvar i mina lilla klass, Vill ha mattelektioner, vill täffa alla mina klasskompisar varje dag .. :/

 

Men ändå så längar jag så himla mycket tills Lördag !!! jag komemr fan dööö .. Haha!

 

I torsdags 3/6 var vi i stockholm med klassen ... Vi var Först på Oprah Källan och sedan efter de på något Vin Museum lite senare på dagen åkte vi till gröna lund och det var SKIT kul där .. Åkte massa Caruseller och åt sockervadd.. :P

 

Gud SnartGäller de !!

Lite uppdatering härifrån .. Syns Snart Igen :D

 

 

KoH !! (:

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards