Alla inlägg under september 2011

Av ItsOnlymee ! - 18 september 2011 18:50

Hatar att älska dig...

Av ItsOnlymee ! - 17 september 2011 16:30

7 månader !!<3

ÄLSKAR DIG !!


  

Av ItsOnlymee ! - 16 september 2011 12:48

God dag :)

Vaknade för en stund sen och insåg vilken fin förmiddag det var ute .. 

Idag blir det vin käll med Bella, vilket kommer bli mycket trevligt :) Får se vad som händer i kväll om vi kilar ut en sväng eller nått..

Ska i alla fall hem till min mormor om en stund och hjälpa henne men lite städning sen efter det blir det ner till bolaget :D

Men men skirver mer sedan när jag kan ! :):)


Love !   

Av ItsOnlymee ! - 15 september 2011 23:11

God Kväll .. Kom nyss hem från en ganska rörig dag på jobbet, skönt när man får gå hem och lömna över det till andra ;P 

När jag klev utanför dörren så var det precis som att kylan mötte mit i dörr öppningen, var bara 10 grader ute när jag stod och väntade på bussen , trodde faktiskt att jag skulle frysa ihjäl :P Haha 

Men men imorgon blir det Ev ut med Bella vilket vi gillar MASSOR !! :D

Nu blir det till att kolla på Sex and The City på Tv sen hoppa i sängen så man pallar med morgondagen ! :D

Syns i morgon :)


Love !  

Av ItsOnlymee ! - 15 september 2011 11:06

Eller kanske God Dag ? 

Jaja i varje fall så vaknade jag för en stund sedan och då blir det ju God Morgon ;)

Ska strax äta frukost sen göra mig i ordning för att gå iväg till jobbet .. Inte alltid lika roligt kanske men man måste Tänka Posetivt :) 

Får ju gå ut i det soliga men lite blåsiga väder idag så varför klaga liksom :P

Men men frukost nu, bloggar sen igen :) 


Love !   

Av ItsOnlymee ! - 14 september 2011 22:11

Hej , kom på här om dagen att jag faktiskt inte har bloggat så mycket typ på detta året, Tragiskt juh ! 

Ärligt talat vad är det för jäkla väder ute? Höll ärligt talat på att skita ner mig när jag såg att hela himlen var typ kolsvart .. Men men det är ju som sakt höst och då sska det väl blåsa och regna mycket ? Blåser kanske lite FÖR mycket men annars är det okej :) Tycker faktiskt om hösten, såå himla mysigt när det blåser ute och man bara kan vara inne med tända ljus och en god bok =) Inte för jag läser speciellt mycket men i bland händer det ! :P

Men det positiva  med vintern är attt man får käpa nya vinterkläder och skor ÄLSKAR DE !! :D


Nehe hoppa ner i badet, kasta på en film och vänta på att min älskade ska komma hem efter jobbet !! 


Love !<3

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards