Alla inlägg den 22 november 2016

Av ItsOnlymee ! - 22 november 2016 23:29

Idag är det Tisdag och nu är det bara en vecka och knappt en dag kvar tills jag fyller igen. Känns som det var förra veckan jag fyllde 25 och min älskling hade fixat födelsedagsfest i hemlighet, kan inte förstå att jag inte förstod något. Mamma kidnappade ner mig på staden så att jag fick klippa mig och köpa nya kläder för hon sa att vi skulle och äta och jag anade inte att under tiden fylldes det med folk i vår lilla lägenhet på Frödingsgatan. Blev så paff när jag klev in i lägnheten, mamma att vi skulle upp fär att invänta min svärmor innan vi skulle ner på stan men så blev det ju inte, där inne satt det släkt och vänner. Blev så rörd att jag börja gråta. 

Om 1 vecka är det dags igen, men i år blir det inge kalasfika, vill inte ha något, vill inte ha någon här förutom hon som gav mig mitt liv. Hon kommer aldrig tillbaka. Jag vet att jag skriver mycket om henne och så men måste få skriva av mig. Vet att det knappt är någon som läst detta så spelar inte så stor roll. Nu kommer snart älsklingen hem ifrån jobbet.


Idag skulle mamma ha firat 8 år som nykter alkoholist. Vi brukade gå ut ovh äta dom första åren som hon var nykter. vi började med det för i samma veva som hon blev nykter fyllde jag 18 år. Tackade nog aldrig mamma för det. Tackade henne aldrig för den uppväxten jag och min bror ändå fick. Den var inte alltid så kul men mamma försökte ändå med det bagage som hon hade. Alkoholen blev hennes vän, är glad att hon tog det beslutet att sluta dricka


Skriver mer i morgon. 


R

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards