Alla inlägg den 26 november 2016

Av ItsOnlymee ! - 26 november 2016 20:44

Det har hunnit blivit lördag kväll. Har varit och storhandla med svärmor. Sen gick jag och Robin med hundarna i skogen. 

Enda lediga dagen denna vecka typ, jobbar i morgon sen på Måndag börjar jag jobba natt, 97%. Känns skönt att börja jobba natt, har alltid velat det och det är bra kollegor man jobbar med. Jobbigt bara att börja på samma tjänst som var min mammas. Men har skrivit kontrakt fram tills den 22/1 sen efter det får vi se vad det blir av, vill börja plugga på distans men vet inte riktigt. 


Vi har börjat sälja av lite möbler och saker i från mamma lägenhet. Känns skumt att gå igenom hennes saker, känns som att vi rotar. Jag och Ell var där en stund i Torsdag och kollade igenom lite kläder och så. I morgon ska det komma någon som har köpt köksbordet och någon annan som köpt lite tavlor. Som sagt känns såå skumt att vi ska välja priser på sakerna. Usch nej nu ska jag hoppa in i duschen och inte tänka på det mer. 


R

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards