Alla inlägg den 30 november 2016

Av ItsOnlymee ! - 30 november 2016 20:29

Nu har det hunnit blivit kväll. Dagarna går så fort. Kan inte förstå att det är den 1/12 i morgon, helt sinnes. 

Jag åkte förbi ica maxi i morse efter jag hade slutat jobba, köpte frallor och jucie och åkte hem och käka frukost med S. Öppnade lite paket, fick bland annat ett silver armband och lite saker ifrån the body shop. Han är så snäll min älskling, är så glad att han finns vid min sida. 

Ställde klockan på 13.30 tänkte att jag går av idag och inte behöver  sova bort hela dagen, haha jo eller hur, jag vaknar klockan 15 med ett ryck. Sprang ut med hundarna sen kom min moster, bror och hans fru så fikade vi lite och öppnade lite paket. 👌 Blir nog aldrig för gammal för presenter 😄

Nu ska jag hoppa in i duschen sen måla naglarna, måste passa på när man är ledig. 


Tänker på dig mamma ❤️ Tack för att du gav mig livet. 


R


Av ItsOnlymee ! - 30 november 2016 05:18

Idag fyller jag år. Känns sjuk då det känns som det var i går jag fyllde 25.

Tråkigt och ledsamt är det att fira födelsedagen utan min mamma här.

En dag i taget men jag hoppas verkligen att December månad springer förbi. Vill ha nytt århoch bara lämna 2016 bakom mig. Har verkligen inte varit något bra år. Det sämsta i mitt 26 åriga liv.

Snart får jag gå hem och sova. Det är de bästa med att jobba natt, att jag får gå hem när alla andra kommer.


R

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards