Alla inlägg under november 2016

Av ItsOnlymee ! - 20 november 2016 01:31

Godnatt. Idag blev klockan mycket innan vi gick o la oss. 

Har varit på Ikea idag och köpt bland annat ett vardagsrumsbord som hette Vittsjö 👌 Nu fattas bara nytt köksbord och en ny soffa så är jag nöjd, Hoppas jag 🙈 Man vet aldig. 

/ R

Av ItsOnlymee ! - 18 november 2016 23:45

Idag tog jag mig i kragen och åkte iväg till jobbet och hälsade på. Det känns lite extra tungt att min arbetskamrater också hade en relation till mamma. Frågor, alla har så mycket frågor om hur allt är och hur det ens gick till. Tackar verkligen min älskling som står ut med att trösta mig när dagarna känns jobbiga.

Känns skönt att komma igång med jobbet på måndag, att få komma iväg lite i från alla tankar och funderingar och bara fokusera på jobbet. 


Livet går vidare, förhoppningsvis.

/ R 

Av ItsOnlymee ! - 17 november 2016 13:53

Idag är det torsdag. Som sagt tiden går så jäkla fort. 

Har varit en sväng uppe hos mormor Och hälsat på. Tänkte ta en sväng förbi jobbet men orkade inte så får ta det i morgon. Ska börja jobba igen på Måndag så känner att jag vill åka dit för att svara på dom frågor som kan tänkas komma. Jag och mamma jobbade på samma jobb. 

ska stickandet med hundarna en sväng I det sköna vädret, känns som det är vår ute. Får passa på innan alla snö kommer.

Av ItsOnlymee ! - 16 november 2016 21:49

Konstig nog som flyter dagarna på och livet går vidare även om man vill det eller ej. Vissa dagar går lättare och vissa vill jag inte ens gå upp ifrån sängen. 

En dag i taget.

Av ItsOnlymee ! - 15 november 2016 12:58

Idag har vi varit och träffat prästen som ska hålla i mammas begravning. Känns sjukt att sitta där och bestämma musik och vad prästen ska prata om. Kan inte förstå att livet är så här orättvist. 


Av ItsOnlymee ! - 14 november 2016 23:25

Kan inte förstå att min bästa vän, mitt ljus i livet är borta. Att min mamma blev tvungen att endast 53 år gammal lämna denna värld. Det är så helt jävla otroligt. 

Det är så sjukt att ens få in i huvudet att det redan har gått 1 hel jävla vecka en hon dog. Det är fortfarande helt absurt, kan bara inte förstå det, vill inte förstå. 

Och att denna tid där i mellan hon gick bort och idag har gått så fort. Livet rullar på men jag står på sidan om Och bara kollar, försöker hitta tillbaka till verkligheten, dock vet jag att i verkligheten finns inte mamma kvar. Om jag inte tänker på det så har detta aldrig hänt. Jag är så rädd för att jag ska glömma bort alla minnen som vi fick ihop. Försäker dämpa ångesten, allt som jag någonsin har gjort i mot min mamma. Jag vet att jag vara en trotsig snorunge i ungdomen och väldigt uppkäftig, och jag vet att mamma höll på att rycka av sig håret, p.gr mig. Vill bara be om ursäkt för mitt jävla beteende under uppväxten.  

Vill bara få tillbaka tiden när jag var lite så att kan få spendera mer tid med henne. Om man ändå hade en chans att få säga Hur mycket hon betydde, betyder för mig, hur mycket jag älskar henne, min stöttepelare här i livet. Usch för att livet är jävla orättvist. 

MAMMA SNÄLLA KOM TILLBAKA, lämna mig inte här. 💔💔💕 

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards