Alla inlägg den 18 september 2017

Av ItsOnlymee ! - 18 september 2017 15:06

Har börjat fundera på vad jag vill göra med mit liv. Eller rättare sagt, vad jag vill jobba med i resten av mitt liv. Jobbar i dagens läge natt på ett äldreboende. Har jobbat där i 7 år. Inte natt alla år, jobbade dag förut. Tycker om själva arbetet med gammla, omvårdnaden och tacksamheten man får är guld värld. Men jag känner att jag sitter fast och inte kommer någonstanns. Vill ut och se vad världen har att erbjuda, samtidigt som det är skönt att ha en fast anställning, betalda semesterdagar och bra arbetskollegor så vore det spännande och se, utveklas och träffa nya mäniskor. 

Den ända som kan ändra på det är jag själv, men kommer inte riktigt i gång, vet inte riktigt var jag ska börja eller vad jag vill jobba med.


Nu ska jag försöka städa av hemma och laga mat, sen vidare mot jobbet. Natt 2 av 3 väntar.




 


Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards